Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین خودروهای سدان لوکس
#1
[h=1][URL="http://www.bartarinha.ir/fa/news/45551/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3"]بهترین خودروهای سدان لوکس[/URL][/h]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"]مجله تخت گاز:[/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152424_371.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152425_187.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152426_219.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152427_413.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152428_781.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152429_226.jpg][/URL]

Centennial یا Equus عنوان لوکس ترین خودروی شرکت هیونداست. هیوندا در سال 1999 با عرضه​این خودرو در پی خلق نامی بود تا شبیه لکسوس، برند هیونداي باشد. اما هیچ​گاه چنین نشد. اکنون نسل دوم سنتنیال با پلت فرمی مشترک با جنسیس اما ابعاد بزرگتر و تجهیزات متعدد سعی دارد تا از بازار پرسود خودرویی چون LS460 سهم بگیرد. البته هیوندای هنوز راه بسیاری تا جا انداختن خود به عنوان یک برند مجلل در پیش دارد. قیمت بالا توان رقابتی این محصول را با هم کلاسهای خود ضعیف تر می کند.



[/HR]
[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152430_815.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152431_665.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152432_500.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152433_981.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152434_768.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152435_746.jpg][/URL]

S کلاس بزرگترین و مجللترین سدان مرسدس بنز است.سال ۲۰۱۰ مرسدس بنز ظاهر این خودرو را به روزرسانی کرد و با به کارگیری چراغ های LED و طراحی جدید چراغ های عقب، ظاهر آن را به مراتب زیباتر از قبل کرده است.S کلاس لیست بلند بالایی از امکانات رفاهی را در اختیار سرنشینان می گذارد و مشکل پسندترین افراد را هم راضی می کند.همچنین کیفیت قطعات داخل کابین در سطح بسیاربالایی قرار دارد و در حین حرکت تقریبا هیچ صدایی داخل کابین شنیده نمی شود.سواری S کلاس به لطف کمک فنرهای پيشرفته، بسیار نرم و دلپذیر است.از سوی دیگر به لطف استفاده از موتور توربو در مدل فیس لیفت، از قابلیت های فنی و حرکتی ان هم مناسبي برخوردار است. خلاصه آنقدر محبوب بوده که توانسته بيش از 6 سال با يک فرم توليد شود و کمتر نياز به تغيير احساس کند.



[/HR]
[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152436_662.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152437_572.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152438_548.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152439_574.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152440_826.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152441_888.jpg][/URL]

پانامرا را باید یک هواپیمای شخصی کامل دانست! وقتی صحبت از آپشن به میان می آید پانامرا جایی برای رقبا باقی نمی گذارد. سیستم تعلیق هوشمند با قابلیت تنظیم حالت اسپرت، قابلیت تنظیم صدای خروجی اگزوز ، تعویض دنده هوشمند با حالت های اسپرت و اسپرت پلاس در کنار آپشن های خاص دیگر فقط بخشی از جذابیت های پانامراست. با اینکه تعداد تولیدات این مدل از پورشه محدود است ، اما با فروش عجیبی در ایران روبه رو شده است. حتی با وجود بنز S کلاس ، ب ام و سری 7 و رقبای دیگر در این کلاس هنوز هم بی رقیب در حال تاخت و تاز است.



[/HR]
[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152442_843.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152443_201.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152444_315.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152445_767.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152446_634.jpg][/URL]

واردات مازراتی به ایران با حواشی بسیاری همراه بود،اما سرانجام با پلاک شدن تعداد محدودي از مازراتی ها انحصار بازار خودروهای لوکس از چنگ برندهای آلمانی درآمد. کواتروپورت به عنوان تنها سدان مازراتی ،یکی از مدل های وارد شده این برند ایتالیایی به ایران است.ویژگی هایی که این خودرو را بعد از برتري برند، از سایرین متمایز می کند، طراحی خاص بدنه، کیفیت بالای ادوات داخلی و البته مشخصات فنی خوب و صدای جذاب سيستم خروجي دود هستند.

کواتروپورت در سه مدل معمولی،s وSport gts تولید و وارد ایران می شود که تعداد اسپرت ترین و کامل​ترین مدل کواتروپورت یعنی Sport gts در ایران بسیار انگشت شمار است و اکثر مدل های وارد شده از نمونه s هستند. هر سه مدل از موتور ۸سیلندر خوجینی بهره می برند و از نظر قابلیت های فنی،قدرت موتور و البته سطح تجهیزات با هم تفاوت دارند.کواتروپورت از نظر تجهيزات داخلي یک سرو گردن از رقبای آلمانی پایین​تر است و کارکردن با ابزارک های آن و عادت کردن به محل قرارگیری آنها کمی سخت است و دقت خودروهای آلمانی را ندارد. از مشکلات اصلی کواتروپورت در مقابل رقبای قلدر آلمانی اش مثل بنز S کلاس، ب ام و سری۷ و پورشه پانامرا، مصرف سوخت بالا و قیمت گزاف آن است و باز هم يک سري تجهيزات رفاهي که توقع داريد خودرو با اين قيمت داشته باشد را ندارد! همچنین به تازگی مازراتی​های فروخته شده با مشکلات خدمات پس از فروش مواجه هستند.



[/HR]
[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152447_914.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152448_370.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152449_747.jpg][/URL]

[Image: 152450_446.jpg]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152451_645.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152452_984.jpg][/URL]


پرستیژ باواریایی:

دو سالی می‌شد که ثبت سفارش محصولات BMW بسته بود و از ورود مدل‌های جدید BMW به ایران خبری نبود. اما مدتی است که واردات BMW به ایران از سر گرفته شده و سری۷ فیس لیفت هم در انواع 740,750 و 760 آماده ورود به ایران و رقابت با بنز s کلاس، مازراتی کواتروپورته و پورشه پانامرا شده است.

طراحی ظاهری:

این نسل از سری۷ از سال ۲۰۰۹ تاکنون با کد اتاق f01/f02 روی خط تولید قرار دارد. اما در سال ۲۰۱۲، BMW به منظور به روزرسانی ظاهر سری۷، دست به تغییراتی جزیی در ظاهر آن و تغییرات دیگری در بخش فنی و لیست امکانات زده است.
در نمای ظاهری، بخش جلو بیشترین تغییرات را به خود دیده است. گرافیک چراغ‌های جلو به کلی عوض شده و استفاده از لامپ‌های ال‌ای‌دی زیبایی چراغ‌ها را دوچندان کرده است. جلو پنجره‌های کلیوی شکل هم تغییرات جزیی پیدا کرده‌اند که البته پی بردن به آن نیاز به دقت فراوانی دارد. طراحی سپر جلو به کلی تغییر کرده و نسبت به قبل جذاب‌تر شده است. اما قسمت‌های دیگر بدنه، بدون تغییرات باقی مانده‌اند و فقط شاهد تغییر حالت چراغ‌های روی سپر عقب هستیم.

کابین:


با ورود به کابین، حس ورود به یک هتل ۵ ستاره یا یک جت شخصی مجلل به بیننده دست می‌دهد. البته از نظر ظرافت و هنر طراحی داخلی به پای رقیب سرسختش یعنی s کلاس نمی‌رسد. پوشش چرم طبیعی، صندلی‌ها تودری‌ها و کنسول جلو را پوشانده است. قطعات چوبی کار شده داخل کابین هم نمود لوکس بیشتری به کابین داده‌اند.

از تغییرات داخلی مدل فیس لیفت می‌توان به محل جدید قرارگیری بلندگوهای سیستم صوتی و طراحی جدید صفحه کیلومترشمار اشاره کرد. مانیتورهای پشت صندلی‌ها هم تغییراتی به خود دیده و از قبل ظریف‌تر شده‌اند.

وجود سیستم iDrive باعث شده کنسول جلو از شلوغی به دور باشد. این سیتم مشابه سیستم کامند موجود در محصولات مرسدس است که از طریق اهرم قرار گرفته روی کنسول وسط هدایت می‌شود و از طریق آن می‌توان تنظیمات سیستم‌های مختلف را انجام داد. البته این سیستم کمی پیچیده و گیج کننده است و مدتی طول می‌کشد تا به کارکردن با آن عادت کنید.‌

سری۷ از طیف وسیع امکانات رفاهی و ایمنی برخوردار است و از این نظر کاملا خریدار را راضی می‌کند و به راحتی با حریفانش رقابت می‌کند.

از امکانات جالب سری ۷ می‌توان به هدآپ دیسپلی (این سیستم اطلاعات کلی را روی شیشه جلو نمایش می‌دهد و در رقیب نزدیک این خودرو یعنی sکلاس یافت نمی‌شود)، نایت ویژن(سیستم دید در شب که موجودات خونگرم را در تاریکی نشان می‌دهد، البته وضوح نمایش این سیستم از night view assist موجود در s کلاس کمتر است) و صندلی‌های برقی جلو و عقب به همراه سیستم گرمکن و سردکن و ماساژور اشاره کرد.

همچنین حسگرهایی زیر سپر عقب نصب شده است که با تکان دادن پا زیر سپر، درب صندوق عقب به طور خودکار باز می‌شود که این سیستم یکی از جدیدترین آپشن‌های موجود در این خودرو است.

قابلیت های فنی و حرکتی:


نکته جالب واردات سری ۷ جدید، مجوز گرفتن نمونه ۱۲سیلندر این خودرو، یعنی مدل 760 است. اما 750Li همچنان پرطرفدارترین نمونه در رنج مدل‌های سری۷ محسوب می‌شود.
همان‌طور که اشاره شد قابلیت‌های فنی و حرکتی سری۷ جدید هم نسبت به مدل قبلی ارتقا پیدا کرده است. قدرت پیشرانه ۸ سیلندر 4/4 لیتری به ۴۵۰ اسب بخار و گشتاور به ۶۵۰ نیوتون‌متر رسیده است. این هیولای 2/2 تنی در مدت 8/4 ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و نهایت سرعت روی ۲۵۰ کیلومتر محدود شده است.

سواری سری۷ در چهار حالت normal,comfort,sport و sport+ قابل تنظیم است که در حالت comfort می‌توان از نرمی سواری این خودرو لذت بود و در نهایت آرامش رانندگی کرد.

ولی وقتی حالت sport+ فعال شود، با سفت شدن کمک فنرها و بروز خلق و خوی اسپرت، سواری با این هتل متحرک بسیار هیجان‌انگیز می‌شود. جالب است بدانید چرخ‌های عقب سری ۷ در سرعت‌های بالای ۶۰ کیلومتر در ساعت ۳ درجه در جهت خلاف راستای چرخ‌های جلو می‌چرخند که این قابلیت به پایداری خودرو در سرعت‌های بالا کمک شایانی می‌کند. در کل سواری سری ۷ در عین راحتی بسیار اسپرت و هیجان انگیز است و شباهت زیادی با برادر کوچکترش یعنی سری۳ دارد.



[/HR]
[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152453_977.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152454_676.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152456_172.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152457_385.jpg][/URL]

[URL="http://www.bartarinha.ir/"][Image: 152458_333.jpg][/URL]

تمرکز روي آسايش با لکسوس LS460 جديد

لکسوس LS به عنوان بزرگترین و لوکسترین سدان کمپانی لکسوس شناخته می‌شود.نسل قبلی این خودرو از نظر کیفیت قطعات داخلی و نرمی و راحتی سواری زبان زد بود و اتفاقا مدتی هم به ایران وارد می شد.نسل قبلی LS460 در ایران، علی رغم کیفیت بالا و قیمت مناسبش نسبت به رقبای آلمانی،چندان مورد توجه قرار نگرفت و به دلیل طراحی ساده و کسل کننده استقبال چندانی از آن به عمل نیامد.

اما حالا اوضاع فرق کرده است.لکسوس به تازگی مدل جدید LS را با طراحی کاملا جدید معرفی کرده است.LSجدید روی پلت فرم نسل قبلی شکل گرفته است،اما طراحی آن به کلی دست خوش تغییراتی شده است.از مهمترین تغییرات مدل جدید نسبت به قبل،می توان به چراغ های LED جلو و عقب با طراحی بسیار زیبا اشاره کرد که کمک شایانی به جذابیت ظاهری خودرو کرده اند.همچنین در این مدل شاهد جلو پنجره کشیده و امتداد یافته روی سپر هم هستیم که این سبک طراحی جلو پنجره در اکثر محصولات جدید لکسوس به چشم می خورد.برای بدنه پکیج

F SPORT هم قابل سفارش است که نمای ظاهری آن را خشن تر می سازد.

طراحی داخلی:

به کابین مجلل LS می رسیم. بیشتر قسمت‌ها از نو طراحی شده اند و بر خلاف نسل قبلی،کابین لکسوس از طراحی داخلی محصولات تویوتا فاصله گرفته است.داخل کابین LS مرغوبیت حرف اول را می زند.لکسوس LS از نظر کیفیت نه تنها چیزی از رقبای آلمانی کم ندارد،بلکه در مواردی از آن‌ها پیشی گرفته است.کابین سرشار از امکانات است و جدیدترین آپشن ها و امکانات رفاهی و ایمنی در این خودرو به چشم می‌خورند.صندلی ها بسیار نرم و راحت هستند و تنظیمات سیستم صوتی تصویری،تهویه مطبوع ۴گانه و سیستم ناوبری توسط ماوس تعبیه شده روی کنسول وسط انجام می شود.

LS460 2013 از موتور ۸سیلندر 6/4 لیتری بهره می برد.این موتور نسبت به قبل تغییر چندانی پیدا نکرده است و تنها قدرت ان با ۶اسب بخار افزایش به ۳۸۶اسب بخار رسیده است.همچنین این سدان ۲تنی در مدت 4/5 ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰کیلومتر می رسد و نهایت سرعت ان به صورت الکترونیکی روی ۲۵۰کیلومتر محدود شده است.

۵حالت مختلف رانندگی،ECO,COMFORT,NORMAL,SPORT,SPORT+ برای LS460 تعریف شده است.در هرکدام از این حالت ها سواری این خودرو کاملا نرم و بی صداست و در حالت​های اسپرت تعویض دنده​ها سریعتر انجام می شود و صدای اگزوز بیشتر به گوش می رسد.LS460 از جعبه دنده ۸سرعته تیپ ترونیک هوشمند بهره می برد که برای لذت بیشتر رانندگی،اهرم های تعویض دنده روی غربیلک فرمان قرار گرفته اند.

LS جدید در انواع LS460,LS600 و مدل هیبریدی عرضه می شود که در این مدت کوتاهی که از معرفی آن می گذرد به رقیب سرسختی برای رقبای آلمانی اش تبدیل شده است.با توجه به محصولات جدید لکسوس نظیر LX570 2013،RX350 2013 و ESجدید به ایران،پیش بینی می شود در آینده ای نچندان دور شاهد ورود LS460 به ایران باشیم.








خالق من بهشتی دارد، نزدیک، زیبا و بزرگ؛
ودوزخی دارد، به گمانم کوچک و بعید؛
و در پی دلیلیست که ببخشد ما را...

Reply
#2
لكسوس ls460 عاليه البته فول آپشن .... هيچ نقص و ايرادي رو اين ماشين نميتونيد بزاريد،
Reply
#3
من rx 350 دارم ، سيستم امنيتيش فوق العاده س .
سنسوراي پارك و دوربين و مانيتورش احتمال تصادف رو كامل از بين ميبره . نويگيشن و دوربين عقب و ... كلاً همه چيزش بي نقصه .
Reply
#4
Rx هم تو كلاس خودش ماشين خيلي موفقي بوده.... شنيدم اتاق جديد ٢٠١٤ پاناراما وارد كردن ..... يكي ميگفت خيلي عوض شده من هنوز نديدم.....
من دبيرستاني بودم يه رنو ٥ صادراتي داشتم از اينا كه سانروف داشت .... سال ٧٦ عجب حالي ميكردم باهاش، رينگ فابريك لونه زنبوري .... مه شكن سپر، سفيد يخچالي ، يادش بخير،
Reply
#5
ولوو هم وارد ایران شد. فروشش آغاز بشه دیگه رو دست همه ماشین ها هست از لحاظ امنیت همه باید برن گاراژ...5 مدل وارد شده فعلا
توی ذهنم تا وقتی که زنده م کل ابن دنیا یه رویاست، ایول
همشو میدونم از اول، همش این جا بود توی قلبم

Reply
#6
بله از نظر ایمنی هم برای سرنشینان هم برای اشخاص ثالت.
یعنی مابین کاپوت و ویندشیلد(شیشه جلو) هم کیسه هوا داره تا اگه تصادف شد با جسم سخت برخورد نکنن:eyes_droped:
.
Reply
#7
اگه اشتپ نکنم یه مدل داره به اسم c30 هاچبک با موتور 2500cc و 250 اسب بخار یعنی هار هاره ها...خوراک ریس هست جنسیس فقط باید خاک بخوره:amazing:
توی ذهنم تا وقتی که زنده م کل ابن دنیا یه رویاست، ایول
همشو میدونم از اول، همش این جا بود توی قلبم

Reply
#8
[Image: Lexus_RC_studio_3QFront.jpg]
[Image: Lexus_RC_interior.jpg]
مرا به هيچ بدادى و من هنوز برآنم
كه از وجود تو مويى به عالمى نفروشم
http://www.atizo.se/shop/
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  قیمت خودروهای وارداتی.داخلی Alirezarahi 23 4,772 02-27-2015, 02:26 PM
Last Post: ecco24
  آغاز فروش ویژه خودروهای سوبارو در ایران Alirezarahi 0 625 11-21-2014, 03:50 PM
Last Post: Alirezarahi
  معرفی خودروهای سدان روز ایران King PDA 0 688 09-29-2013, 09:32 PM
Last Post: King PDA
  ورود ادامه دار خودروهای ممنوعه Alirezarahi 0 444 08-15-2013, 01:53 PM
Last Post: Alirezarahi
  بهترین خودروهای سدان لوکس King PDA 0 466 07-27-2013, 09:41 AM
Last Post: King PDA
  جدیدترین قیمت‌ خودروهای پرتیراژ داخلی Alirezarahi 0 528 06-19-2013, 12:57 PM
Last Post: Alirezarahi
  خداحافظ خودروهای دهه 80 Alirezarahi 6 1,289 05-20-2013, 11:05 AM
Last Post: King PDA
  فوتتبالی ها و ماشین های لوکس Amin Khan 2 778 05-09-2013, 11:56 AM
Last Post: Schumi



Users browsing this thread: 1 Guest(s)