Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سیستم تمرینی کم کردنی یا ادامه دار (Drop sets )
#1
در این سیستم تمرینی بعد از گرم کردن ، ابتدا با یک وزنه تقریبا سنگین تمرین را شروع می نمایید و سپس بعد از هر اجراء حداکثر ممکن با آن ، بلافاصله به میزان 20% از مقدار وزنه کاسته و دوباره حداکثر تکرار ممکن را با آن اجراء نموده و به همین منوال 2 تا 3 بار دیگر انجام دهید . لازم به ذکر است که در این نوع سیستم تمرینی حتما باید سه نفر بالای سر ورزشکار بایستید . بعنوان مثال در حرکت پرس سینه با هالتر شما یک وزنه 200 کیلو یی را 4 تکرار انجام می دهید ، بنابراین بلافاصله بعد از اینکه هالتر را روی پایه گذاشتید باید دو نفر از طرفین به مقدار 40 کیلو گرم از هر طرف کم کنند و شما دوبار اجراء کنید .
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  سیستم تمرینی (SPLASH) ecco24 1 698 10-30-2016, 06:17 PM
Last Post: sky2464
  سیستم تمرینی هرمی دوبل saeed.put 3 1,163 09-14-2015, 06:08 PM
Last Post: Amir Jafary
  سیستم تمرینی hiit در مقابل تمرینات مقاومتی کم شدت AmirK 16 5,387 04-18-2015, 12:49 PM
Last Post: Bahram
  سیستم تمرینی hit AmirK 3 1,470 03-18-2015, 01:22 PM
Last Post: morteza4
  از کدام سیستم تمرینی بیشترین نتیجه را گرفتید ؟ Steven 14 3,427 12-26-2014, 12:34 PM
Last Post: Ali
  سیستم تمرینی 5*5 AmirK 9 2,633 11-11-2014, 07:46 PM
Last Post: Sayberiya
  سیستم تمرینی vt AmirK 8 2,350 10-26-2013, 03:35 PM
Last Post: kasra_f
  سیستم تمرینی 8 - 18 AmirK 3 1,221 04-21-2013, 12:40 AM
Last Post: AmirK
  سیستم های تمرینی ( شوک دهنده ) AmirK 2 1,638 04-03-2013, 01:43 AM
Last Post: kasra_f
  سیستم تمرینی تکرارهای یک چهارم یا تکرار سوزشی (Burns ) AmirK 0 712 02-15-2013, 01:50 AM
Last Post: AmirK



Users browsing this thread: 1 Guest(s)