Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سیستم تمرینی تکرارهای یک چهارم یا تکرار سوزشی (Burns )
#1
در این سیستم تمرینی با انجام چند تکرار اضافی در آخر یک ست و آن هم در دامنه حرکتی محدود ( تقریبا 6 تا 10 سانتی متربسته به نوع حرکت ) می توان به حداکثر سوزش عضلانی رسید بعنوان مثال : شما در انتهای ست حرکت جلو بازو هالتر 2 الی 3 تکرارناقص کوتاه را انجام می دهید وباعث می شوید قلب خون بیشتری را به آن نقطه پمپاژ کرده و باعث ترشح اسید لاکتیک اضافی در عضله میشوید که این امر باعث ایجاد احساس سوزش در عضله می شود از طریق این تکرارهای یک چهارم خون بیشتری وارد عضلات شده و سلول ها را متورم کرده وانباشته شدن اسید لاکتیک در عضله موجب سوزش و گاها گرفتگی عضله می گردد .
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  سیستم تمرینی (SPLASH) ecco24 1 698 10-30-2016, 06:17 PM
Last Post: sky2464
  سیستم تمرینی هرمی دوبل saeed.put 3 1,163 09-14-2015, 06:08 PM
Last Post: Amir Jafary
  سیستم تمرینی hiit در مقابل تمرینات مقاومتی کم شدت AmirK 16 5,387 04-18-2015, 12:49 PM
Last Post: Bahram
  سیستم تمرینی hit AmirK 3 1,470 03-18-2015, 01:22 PM
Last Post: morteza4
  از کدام سیستم تمرینی بیشترین نتیجه را گرفتید ؟ Steven 14 3,427 12-26-2014, 12:34 PM
Last Post: Ali
  سیستم تمرینی 5*5 AmirK 9 2,633 11-11-2014, 07:46 PM
Last Post: Sayberiya
  سیستم تمرینی vt AmirK 8 2,350 10-26-2013, 03:35 PM
Last Post: kasra_f
  سیستم تمرینی 8 - 18 AmirK 3 1,221 04-21-2013, 12:40 AM
Last Post: AmirK
  سیستم های تمرینی ( شوک دهنده ) AmirK 2 1,638 04-03-2013, 01:43 AM
Last Post: kasra_f
  سیستم تمرینی کم کردنی یا ادامه دار (Drop sets ) AmirK 0 868 02-15-2013, 01:51 AM
Last Post: AmirK



Users browsing this thread: 1 Guest(s)