Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
درخواست برنامه غذایی
#13
سلام بچه ها Smile
خوب ماجرا از این قراره که بنده یک ماهه اخیر به شدت خوردم و وزن اومده رو 85 :دی
کمی هم شکم و پهلو آوردم
الان میخوام برگردم رو 80
یعنی توی یکی 2 ماه 5 کیلو بیام پایین
3 روز در هفته تمرین تقریبا سنگین رزمی دارم (روزای فرد) پس باید تغذیم جوری باشه که بدنم تو تمرینات کم نیاره و قندم نیفته چون واقعا بعضی روزا در حد مرگ فشار میاد بهمون

نکات : لطفا چیز میزای گرون نزارید تو برنامه
* موادی باشه که تو همه ی خونه ها پیدا بشه
* کامل برنامه بدید لطفا،نگید اینا رو بخور و خدافظ :دی ،میدونم زحمته اما اگه میشه تایم بزارید یکم یه برنامه خوب بدید بهم برا تمامی روزای هفته شامل وعده های غذایی،میان وعده ها ،تعداد و خحم هر کدوم
در ضمن مکمل و اینام هیچی مصرف نمیکنم،حداکثر ویتامین C :victory:
اگر چیز دیگم نیازه توضیخ بدم بگید بهم
Reply
#14
pooria-ir, post: 21198 Wrote:سلام بچه ها Smile
خوب ماجرا از این قراره که بنده یک ماهه اخیر به شدت خوردم و وزن اومده رو 85 :دی
کمی هم شکم و پهلو آوردم
الان میخوام برگردم رو 80
یعنی توی یکی 2 ماه 5 کیلو بیام پایین
3 روز در هفته تمرین تقریبا سنگین رزمی دارم (روزای فرد) پس باید تغذیم جوری باشه که بدنم تو تمرینات کم نیاره و قندم نیفته چون واقعا بعضی روزا در حد مرگ فشار میاد بهمون

نکات : لطفا چیز میزای گرون نزارید تو برنامه
* موادی باشه که تو همه ی خونه ها پیدا بشه
* کامل برنامه بدید لطفا،نگید اینا رو بخور و خدافظ :دی ،میدونم زحمته اما اگه میشه تایم بزارید یکم یه برنامه خوب بدید بهم برا تمامی روزای هفته شامل وعده های غذایی،میان وعده ها ،تعداد و خحم هر کدوم
در ضمن مکمل و اینام هیچی مصرف نمیکنم،حداکثر ویتامین C :victory:
اگر چیز دیگم نیازه توضیخ بدم بگید بهم



سلام پوریا جان


قبل از هرچیزی یکم بیشتر از خودت بگو سابقه تمرین، قد و بودجه خرید مکمل :victory:
Reply
#15
1223334444, post: 21205 Wrote:سلام پوریا جان


قبل از هرچیزی یکم بیشتر از خودت بگو سابقه تمرین، قد و بودجه خرید مکمل :victory:

سلام داداشی،مخلصیم :-)
من ۳ ساله که کیوکوشین کاراته کار میکنم،۳ جلسه در هفته
قدم ۱۷۴
مکمل هم نخوردم تا حالا و نخواهم خورد :-D

Sent from my SHW-M380W using Tapatalk 2
Reply
#16
pooria-ir, post: 21218 Wrote:سلام داداشی،مخلصیم :-)
من ۳ ساله که کیوکوشین کاراته کار میکنم،۳ جلسه در هفته
قدم ۱۷۴
مکمل هم نخوردم تا حالا و نخواهم خورد :-D

Sent from my SHW-M380W using Tapatalk 2

علی هستم ما چاکریم نوکریم و اینا :big_smile:

بدنسازی هم کار میکنی ؟ اگه آره سابقه تمرین چقدره ؟ اگه نه هم میتونی برای چربیسوزی و شکل گرفتن بهتر بدن بری ؟
Reply
#17
پوریا جان اگه بدنسازی کار نمیکنی و رژیم بخصوصی هم نمیتونی بگیری همین مواد غذائی که تو خونه پخت و پز میشه مد نظرته به نظرم سعی کن یه مقدار چربی و کربو رو متعادل کنی و کالری ها رو بشماری .
Reply
#18
1223334444, post: 21248 Wrote:علی هستم ما چاکریم نوکریم و اینا :big_smile:

بدنسازی هم کار میکنی ؟ اگه آره سابقه تمرین چقدره ؟ اگه نه هم میتونی برای چربیسوزی و شکل گرفتن بهتر بدن بری ؟
فداتتت
بدنسازی کار نمیکنم،فرصتم نمیشه واقعا برم،همین رزمی به اندازه کافی تایمو انرژی میگیره


E-GYM Admin, post: 21250 Wrote:پوریا جان اگه بدنسازی کار نمیکنی و رژیم بخصوصی هم نمیتونی بگیری همین مواد غذائی که تو خونه پخت و پز میشه مد نظرته به نظرم سعی کن یه مقدار چربی و کربو رو متعادل کنی و کالری ها رو بشماری .

ادمین جون رژیم بخصوص منظورت چیه
؟
من دقیقا مشکلم همینه که نمیدونم از چی و چقدر بخورمو کالری هاش رو بشمرم
:-(
کمک کنید دیگه،یه رژیم غذایی هفتگی بدید بهم که تو یکی ۲ ماه ۵ کیلو بیام پایین

Sent from my SHW-M380W using Tapatalk 2
Reply
#19
pooria-ir, post: 21252 Wrote:فداتتت
بدنسازی کار نمیکنم،فرصتم نمیشه واقعا برم،همین رزمی به اندازه کافی تایمو انرژی میگیره

Sent from my SHW-M380W using Tapatalk 2

زیاد به فکر کالری نباش اگه بخوای بشینی دونه دونه حساب کنی دیونت میکنه تازه دقیق هم نیست

اگه میتونی برو داروخونه کارنتین، مولتی ویتامین، اومگا 3 و ویتامین E بخر

هم به چربی سوزی کمک میکنه هم به جمع شدن پوست و ترک نبرداشتنش

اینم برنامه غذایی :

صبحانه : چای سبز یا شیر + سنگک + پنیر کم چرب + عسل یا خرما + 4 عدد سفیده تخم مرغ آبپز (با 2 عدد زرده )

میان وعده : میوه مثل موز و سیب و اینا

نهار : 1 کفگیر برنج + هرچی واسه ناهار داشتید + سالاد با روغن زیتون (ماست هم بود بود نبود هم نبود :bad_smileSmile

وعده قبل از تمرین : 2 عدد سیب زمینی آبپز کوچک یک ساعت قبل از تمرین یا پاستا

وعده بعد از تمرین : شیر + خرما + 4 عدد سفیده تخم مرغ آبپز + موز (میتونی موز رو قبل تمرین بخوری یا اصلا نخوری)

شام : سالاد با روغن زیتون + ماست کم چرب یا سینه مرغ یا تن ماهی یا استیک یا عدسی

*هوازی 20 دقیقه اینتروال، بلافاصله بعد از تمرین رزمی
Reply
#20
یه برنامه غذایی برای یه خانم ۳۰ ساله
که ورزش نمیکنه و پیاده روی میکنه بیشتر
حدود ۷..۸ کیلو اضافه وزن داره.
چه پیشنهادی میدین ؟


                                                                                                                                                                                                     [SIGPIC][/SIGPIC]
Reply
#21
اول نسبتشو با خودت بگو امین :d
Reply
#22
نسبتی نداره ! خانومه دوستمه


                                                                                                                                                                                                     [SIGPIC][/SIGPIC]
Reply
#23
دوستات برا شش تكه شدن شكم چه رژيمي رو بايد رعايت كنم
قد ١٨٣ وزن ٨٣ تيپ بدني رو والا نميدونم فقط ميدونم سريع وزن ميگيرم
ورزش هم ١ ساله بدنسازي
١ ماهه استارت شنا هم زدم
روزاي زوج شنا فرد بدنسازي
Reply
#24
به این سادگی نیست همه شکم شش تیکه دوس دارن اما خیلی چیزا باید رعایک کنید تا به این هدف شیرین برسید
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)