Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خاطرات تمرین و باشگاه
#25
-پرس سینه با هالتر به نظر من اگه حالت گرفتن هالتر و ارنج ها و وزنه صحیح باشه فشار خوبی رو به سینه میاره شک نکنین.....بعدش من یکی اصلا با اوردن هالتر روی زیر گردن موافق نیستم احساس میکنم فشار ها بیشتر به سرشانه وارد میشه.

-دوستان هرزگاهی از دوره چربی سوزی و نتایجش اینجا اطلاع بدین تا ایجاد انگیزه بشه واسه بقیه دوستان.
Reply
#26
از چی چربیسوزی برات بگم ؟ پارسال این موقع دور کمر رسیده بود به 83 امسال شدم 93 ! نمیدونم چیکار کردم . یعنی میدونم ! تنها حدسیه که میزنم ! 6 ماه هوازی رو کنار گذاشتم اینطوری شد ... لعنت به این تیپ بدنی !
Reply
#27
رفیق شک نکن به همش به خاطر هوازی نیست 6 ماه بدون محدودیت خوردی همین میشه که.....منم همینجوری شده بودم این شکم و پهلو لامصب خیلی اذیت کرد مجبورش کردم رژیم بگیرم......الان تا حدود زیادی بهتر شده .....البته یک چیزی ما ایرانی ها اصولا عادت نداریم به اندازه غذا بخوریم.
Reply
#28
Badboy, post: 3138 Wrote:-پرس سینه با هالتر به نظر من اگه حالت گرفتن هالتر و ارنج ها و وزنه صحیح باشه فشار خوبی رو به سینه میاره شک نکنین.....بعدش من یکی اصلا با اوردن هالتر روی زیر گردن موافق نیستم احساس میکنم فشار ها بیشتر به سرشانه وارد میشه.

صحیح زدن حرکات که ۱۰۰٪‌مهمه
ولی این حرکت که میاری زیر گردن دست ها تو بدی عقب
خودش یه جور روش هست
فشار روی بالا سینه میاره

[COLOR="silver"]- - - Updated - - -[/COLOR]

Badboy, post: 3138 Wrote:-پرس سینه با هالتر به نظر من اگه حالت گرفتن هالتر و ارنج ها و وزنه صحیح باشه فشار خوبی رو به سینه میاره شک نکنین.....بعدش من یکی اصلا با اوردن هالتر روی زیر گردن موافق نیستم احساس میکنم فشار ها بیشتر به سرشانه وارد میشه.

صحیح زدن حرکات که ۱۰۰٪‌مهمه
ولی این حرکت که میاری زیر گردن دست ها تو بدی عقب
خودش یه جور روش هست
فشار روی بالا سینه میاره


                                                                                                                                                                                                     [SIGPIC][/SIGPIC]
Reply
#29
من علمش رو دارم توانش هم هست شکر خدا .
ولی روزگار آی حال آدم رو میگیره .

یعنی کافیه 3 روز برنامه ریزی کنی یه کاری بکنی ! هر ثانیه یه سنگی میندازه جلو پات .
مثلا رژیم : از اینور نذری میارن از اون ور یکی میاد یه چیزی تعارف میکنه میگه نخوری ناراحت میشم از انورتر یه چیز دیگه و الا آخر .....

دقت کنید همون رژیم کریس هم بدبخت پدرش دراومده بود و اگه دوربین دنبالش نبود 10 بار میشکوندش ( یخچال خراب - گریل نداشت - سفر خورد بهش - مریض شد - رستوران دعوتش کردن و .... )

من به نظرم بهترین کار همین اعلام تو جمع هست چون همیشه فکر میکنی اگه قوانین خودت رو بشکونی اون دوستایی که اینجا میخونن حالت رو میگیرن !
Reply
#30
کسری پلاسما جت از کجا گیر اوردی !
Reply
#31
من با 4 نفر رفیق شده بودم هر شب در حد بهشت غذا میزدیم .... انقدر حال میداد d:

ورزشم که خورد به شب عید نمیرسیدم برم .

کلا جای همه خالی بود ----

الان هم دارم گرم گرم پس میدم :|
Reply
#32
سلام
یکی‌ از دوستان نوشتن برای فشار بیشتر به سینه میله زیر چانه یعنی‌ همونجا که پرس بالا سینه فرود میاد بیارن پایین:
۱.از نظر مکانیکی شما وقتی‌ میله رو عوض اینکه وسط سینه بیارین پین نقطه‌ی شروعه عضله فرود بیارین یعنی‌ فشار به حجم بزرگی‌ از عضله رو از بین بردین چون محور کوچیکتر می‌شه،
۲.با پین اومدن میله زیر چانه عوض اینکه فشار به سینه بیاد فشار به قسمت قدامی عضلهٔ سرشانه و کمر بنده شانه‌ای میاد.
۳.اگه رکردتون بالا باشه احتمال آسیب به سر شونه‌ خیلی‌ بالا میره..
۴.برای فشار کامل به عضلات سینه حتما زاویه بازو با بدن باید کمتر از ۹۰" باشه ولی‌ اگه میله زیر چانه پین بیاد زاویه ۹۰ می‌شه..
برای کسانی‌ که پرس سینه زیاد براشون کار ساز نیست پیشنهاد می‌شه که با پرس زیر سینه شروع کنن و به مرور هماهنگی عصاب و عضله که بدست اومد شیب رو کم و کم کنن تا به شیب صفر برسان که این با نظارت یه مرّبی میسر می‌شه،،،یا اینکه از دستگاه‌ها استفاده بشه که فرم صحیح برای شاگرد جا بیفته و به واسطه زاویه دستگاه به مرور هماهنگی‌ در عصاب و عضله ایجاد بشه و بعدا سراغ وزنهای آزاد برن
در رابطه با دوستمون که نوشتن این یک روش برای آوردن فشار به بالا سینه هست کاملا اشتباهه ،برای فشار به بالا سینه روی میز پرس گرفتن میله هالتر به صورت برعکس یعنی‌ عکس همینی که میگیریم ،،که فشار کاملا روی بالا سینه میافته و برای کسانی‌ که تو شونه‌ آسیبی دارن که تو حرکت بالا سینه درد می‌کشن فوق‌العاده بی‌ نظیر،،،
Reply
#33
منم‌ با تغییر زاویه پرس هالتر مخالفم چون فشار به سمت دیگه ایی منتقل میشه

مشکل من با پرس هالتر ترس جا موندن زیر اونه واسا همین انرژی ای که برای ۸۰ کیلو پرس هدر میدم برای ۱۱۰ کیلو بدون استرس کافیه .....
ولی وقتی دمبل میرم چون استرسی نیست خیلی راحتم
منتها همونطور که میدونیم دمبل جای هالتر رو نمیگیره .


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Reply
#34
امروز یکی از بچه ها بعد از دو سال سربازی برگشته بود باشگاه . گفتم یادته 4 ماه قبل اینکه بری سربازی صاحب باشگاه گفت دستگاه هاگ اسکوات از تبریز سفارش دادم ؟ الان دو سالم از سربازیت گذشته هنوز نرسیده !
آری ما همچین باشگاهی داریم . برا یه دستگاه دو سال باید منتظر بمونیم . میگن شاید این جمعه بیاید !
راستی این دوستمون قطر گردنش اینهوا بود سربازی پدر صاحابشو در آورده امروز یه وزنه هائی میزد در حد بانوان تازه کار ! :389420_rofl:
Reply
#35
-ما که یک هفته نریم باشگاه رکوردامون افت میکنه چه برسه بعد 2 سال.:389420_rofl:

-من که خیلی وقته سنگین تمرین نمیکنم....همش شدتی تمرین میکنم....بعضی اوقات برای شوک شاید سنگین بزنم ولی اصل برنامه هام فقط شدت بالاست.
Reply
#36
یه مدت پیش برنامه رو شناور کرده بودم . یعنی روز ثابتی نداشت تمرینم . ممکنه بود یه هفته 6 روز برم تمرین ممکنم بود 4 روز . هیچ قاعده ای نداشت ! سرحال اگه بودم پشت سر هم میرفتم اگرم حس میکردم ریکاوری نشدم گاهی وقتا یه روز در میونش میکردم . خیلی عجیب بهم میساخت این مدل تمرین ! یه برنامه 3 روزه بود گردشی کار میکردم . گاهی وقتا میزنه به سرم دوباره همونو برم
فعلا درگیر shortcut to size دکتر استوپانی هستم ! اغلب آخر تمرین حس میکنم خیلی معمولیه و همچین مالی هم نیست ! البته الان هفته 4 امش رو دارم تموم میکنم این برنامه اش 12 هفته ایه و بعد یه برنامه shortcut to shred داره که اون 6 هفته ، 6 روز در هفته طاقت فرستاست .
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  تمرین در خانه یا باشگاه ؟ Bahram 34 2,640 05-20-2015, 07:38 PM
Last Post: morteza4



Users browsing this thread: 1 Guest(s)