Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
یک برنامه تمرینی حجمی و قدرتی مبتدی میخواستم
#1
با سلام
من حدود پنج ماهه بدنسازی کار میکنم
اما متاسفانه نه حجمم آنچنان زیاد شده و نه زورم.
برنامه های تمرینی مختلفی رو امتحان کردم که نتیجه مطلوبی نگرفتم .
اولا قدرتم روز به روز در حال افزایش بود اما حجم عضلات آنچنان پیشرفت نمیکرد بعد تصمیم به تغییر برنامه تمرینی گرفتم بعد از 3 ماه برنامم رو تغییر دادم که متاسفانه این برنامه هم بهم نساخت و قدرتم هم روز به روز کاهش یافت.
حالا از شما دوستان با تجربه یک برنامه تمرینی مناسب برای حجم و قدرتی میخواستم. به طوری که بتونم هر هفته وزنه هارو بالاتر ببرم.
شرایط:
5 ماهه که تمرین میکنم.
سن : 17
وزن : 58
مکمل های در حال مصرف : کربو پروتئین و کراتین
============================
لازم به ذکر است که پرس بیشترین وزنه ای که میتونم بزنم 10 کیلو هست یعنی 5 کیلو سمت راست و 5 کیلو سمت چپ که در مجموع با وزن میله هالتر میشه اگه اشتباه نکنم 40 کیلو.
لطفا من و تموم کسایی که مثل من با این مشکل مواجه هستن راهنمایی کنید و یه برنامه تمرینی مناسب به ما بدین.
باتشکر
Reply
#2
لطفا راهنمایی کنیید
ممنون
Reply
#3
اول اینکه با سن ۱۷ سال این مکمل ها رو مصرف نمیکردی بهتر بود.
Reply
#4
persi, post: 116061, member: 1498 Wrote:لطفا راهنمایی کنیید
ممنون
مربي بگير كه بهت برنامه تمريني و غذايي درست بهت بده . تغذيه درست نباشه هيچ برنامه و مكملي جواب نميده
[SIZE=6][SIZE=5][SIZE=4]انسان ها نادان به دنیا می آیند نه احمق، آنها توسط آموزش و پرورش احمق می شوند



[/SIZE]

[/SIZE]
[/SIZE]

Reply
#5
persi, post: 116061, member: 1498 Wrote:لطفا راهنمایی کنیید
ممنون
مربي بگير كه بهت برنامه تمريني و غذايي درست بهت بده . تغذيه درست نباشه هيچ برنامه و مكملي جواب نميده
[SIZE=6][SIZE=5][SIZE=4]انسان ها نادان به دنیا می آیند نه احمق، آنها توسط آموزش و پرورش احمق می شوند



[/SIZE]

[/SIZE]
[/SIZE]

Reply
#6
persi, post: 116061, member: 1498 Wrote:لطفا راهنمایی کنیید
ممنون
مربي بگير كه بهت برنامه تمريني و غذايي درست بده . تغذيه درست نباشه هيچ برنامه و مكملي جواب نميده
[SIZE=6][SIZE=5][SIZE=4]انسان ها نادان به دنیا می آیند نه احمق، آنها توسط آموزش و پرورش احمق می شوند



[/SIZE]

[/SIZE]
[/SIZE]

Reply
#7
اولا که زیر نظر مربی باشی بهتره و اما دومین نکته اینکه برنامه رو روهکا نمیدن عکس از 5-6 حالت نیاز و اینکه چه مکملی میخورید و چه تایمی تمرین میکنید و برنامه غذایی همش مهم.
خود من الان دانشجو ام ولی چون مکمل مصرف دارم تمرینی میکنم که قبلا اگر 1/3 این تمرین میکردم جنازم میموند تو باشگاه پس همش مهم.
Reply
#8
اولا که زیر نظر مربی باشی بهتره و اما دومین نکته اینکه برنامه رو روها نمیدن عکس از 5-6 حالت نیاز و اینکه چه مکملی میخورید و چه تایمی تمرین میکنید و برنامه غذایی همش مهم.
خود من الان دانشجو ام ولی چون مکمل مصرف دارم تمرینی میکنم که قبلا اگر 1/3 این تمرین میکردم جنازه میمونه تو باشگاه پس همش مهم.
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  برنامه های تمرینی دکتر جیم استوپانی Iced Earth 12 982 01-14-2016, 04:48 PM
Last Post: AmirK
  نظر شما درمورد برنامه تمرینی من (12 جلسه در هفته) Bahram 12 785 03-19-2015, 01:45 PM
Last Post: morteza4
  تاثیر مکمل های بدنسازی برای افراد مبتدی Badansazionline 17 1,056 03-17-2015, 11:45 PM
Last Post: Amir Jafary
  برنامه جامع بدنسازی برای ورزشکاران مبتدی sarrowless 0 479 06-13-2013, 10:48 PM
Last Post: sarrowless



Users browsing this thread: 1 Guest(s)