Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشاوره انتخاب برنامه تمريني
#1
پويا جان يه مشورت ازت ميخوام البته بقيه دوستان هم كمك كنن ممنون ميشم
من يك ساله درست تمرين نكردم يعني در بهترين حالت ٣ روز در هفته تونستم برم باشگاه ، ٥٠ روزه دست به وزنه نزدم ، ناپرهيزي زياد كردم و تا دلت بخواد عضله به باد دادم چربي رو هم رسوندم به ٢٥ درصد ( البته چشمي ميگم و هنوز درست حساب نكردم شايدم بيشتر باشه ! )
به نظرت همين تمرينات مكس ماسل رو استارت بزنم و فاز بريك اين روتين ميتونه كمي اماده ام كنه يا بايد يكي دو ماه تمرين ديگه اي رو برم كه بتونم مكس ماسل رو شروع كنم اينجوري در نظر بگير كه خيلي افت داشتم و دسته كمي از يه ادمي شش ماهه ميره باشگاه ندارم


Sent from my iPhone using Tapatalk
Reply
#2
چند کیلو هستی الان امیر جان؟
Reply
#3
رسيدم به ١٠٠ الان ٩٦ بدون تمرين خاصي فقط يه مقدار كالري دريافتيم كم شد . دنبال يه تمزين خوبم كه جديش بگيرم از صفر تا صد قضيه هم باهاش ادامه بدم اكثر تمرين ها ١٢ هفته اي هستن تا به يه جايي ميرسي يوهو ميبيني برا برنامه بعديت سر در گمي ...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Reply
#4
KURDOX, post: 111265, member: 1 Wrote:پويا جان يه مشورت ازت ميخوام البته بقيه دوستان هم كمك كنن ممنون ميشم
من يك ساله درست تمرين نكردم يعني در بهترين حالت ٣ روز در هفته تونستم برم باشگاه ، ٥٠ روزه دست به وزنه نزدم ، ناپرهيزي زياد كردم و تا دلت بخواد عضله به باد دادم چربي رو هم رسوندم به ٢٥ درصد ( البته چشمي ميگم و هنوز درست حساب نكردم شايدم بيشتر باشه ! )
به نظرت همين تمرينات مكس ماسل رو استارت بزنم و فاز بريك اين روتين ميتونه كمي اماده ام كنه يا بايد يكي دو ماه تمرين ديگه اي رو برم كه بتونم مكس ماسل رو شروع كنم اينجوري در نظر بگير كه خيلي افت داشتم و دسته كمي از يه ادمي شش ماهه ميره باشگاه ندارم


Sent from my iPhone using Tapatalk
الآن اون فاز برنامه رو هم دیدم.
8 هفته است که عمدتا 3 روز تمرینی در هفته داره، یکی دو هفته هم فقط دو روز در هفته تمرین داره.
من با شناختی که از بدن خودم دارم، کلا توی تمرین کمتر از 4 روز در هفته، افت میکنم. اما این در ظاهر برای شما مناسبه. Total Body هم هست و توی هر جلسه تمرینی تمام عضلات رو تمرین میدی. البته عموما عضلات اصلی و بزرگ رو.
خودم توی این برنامه های سطح بالا که تمرین کردم، از جمله همین برنامه. پیش اومد که حتی تا 3 ماه هم کلا بازو ها رو تمرین ندادم. البته کوچکترین افتی هم در این عضلات نداشتم. تمرکز اصلی در اینجا به روی عضلات بزرگ و اصلیه و بعدا در فازها ی بعد این عضلات هم در برنامه تمرینی گنجونده میشن.
فقط متعجبم که شماها چطور دلتون میاد با خودتون این کار رو بکنید و این همه زحمت رو به راحتی به باد بدید.
دیشب یکی تو باشگاه داشت قپی میومد که من از خرداد تا حالا یکسره و بدون وقفه تمرین کردم. یه دو دوتا چهار تا کردم دیدم من از شهریور پارسال تا الا، حتی توی سفر، تعطیلات نوروز، مسابقات شنا و ... به هیچ عنوان بی تمرینی نداشتم. یعنی 17 ماه تمام:khan13:
Reply
#5
منم شرایطم مثه شماست وزن 100 درصد چربی 26 Sad(asal-0069)) (8)-31:2ماه رژیم بعد وارده دنیای استرویید .طبیعی که نشد با امپول بسازم مگه :biggrin-66:
Reply
#6
ali_9914, post: 111269, member: 1103 Wrote:منم شرایطم مثه شماست وزن 100 درصد چربی 26 Sad(asal-0069)) (8)-31:2ماه رژیم بعد وارده دنیای استرویید .طبیعی که نشد با امپول بسازم مگه :biggrin-66:
با شرایط شما استروئید مصرف کردن اشتباه محضه
Reply
#7
والا من خيال ندارم درگير دارو بشم نه رد ميكنم نه تاييد فقط بدن خودمو ميشناسم دارو استفاده كنم به جا اينكه كمكي كنه بدتر وسط دوره يه دردسري ميسازه كه عقب گردم ميكنم !
...........
پويا جان سه روز در هفته و به اين شكل تمرين يعني توتال بادي مطمئني جوابدهي داره ؟ درسته من گفتم اين يه سال در بهترين حالت سه روز در هفته باشگاه رفتم اما الان مشكلي ندارم با ٥ روز هم اوكيم


Sent from my iPhone using Tapatalk
Reply
#8
P00YA, post: 111270, member: 291 Wrote:با شرایط شما استروئید مصرف کردن اشتباه محضه
درصد چربیمو اول 17-18 میکنم بعد شاید برم سراغ امپول :khan75:
Reply
#9
KURDOX, post: 111271, member: 1 Wrote:والا من خيال ندارم درگير دارو بشم نه رد ميكنم نه تاييد فقط بدن خودمو ميشناسم دارو استفاده كنم به جا اينكه كمكي كنه بدتر وسط دوره يه دردسري ميسازه كه عقب گردم ميكنم !
...........
پويا جان سه روز در هفته و به اين شكل تمرين يعني توتال بادي مطمئني جوابدهي داره ؟ درسته من گفتم اين يه سال در بهترين حالت سه روز در هفته باشگاه رفتم اما الان مشكلي ندارم با ٥ روز هم اوكيم


Sent from my iPhone using Tapatalk
داشتنش که برای بدنی که آماده نیست قطعا داره. بخصوص اگر مثل من اهل سنگین تمرین کردن باشی که ریکاوریت واقعا زمانبر و سخت خواهد بود.
اما اگر به لحاظ روانی باهاش ارتباط برقرار نمیکنی، تعداد روزهاش رو در هفته بیشتر کن. مطابق برنامه، اما هر از گاهی از استراحتهاش بزن
Reply
#10
ali_9914, post: 111272, member: 1103 Wrote:درصد چربیمو اول 17-18 میکنم بعد شاید برم سراغ امپول :khan75:
شخصافکز میکنم اگر بتونی این همه درصد چربی رو بیاری پایین، اون هم طبیعی، به سه جهت بعدش سراغ استروئید نری:
1- زمان زیادی میبره و ممکنه نظرت عوض بشه
2- اونقدر روحیه جنگنده ای داری که باز هم روند تغییرات رو ادامه بدی
3- با کاهش این مقدار چربی از بدنت، رضایتت بشدت بالا میره و باز هم میتونه دلیلی باشه که بیخیال عوارض و ریسک سلامتی بشی.
با تمام اینها تا درصد چربی بدنت بطور چشمگیر پایین نیاد، استروئید عملا برات فقط عوارض داره. کلا بیخیالش شو رو با روحیه قوی و جنگنده توی برنامه ریزی بلند مدت به بدن ایده آل خودت برس
Reply
#11
اين كه شد به سه جهت :دي
---------------
مرسي بابت ايميل
حالا يه نگاه ميندازم ببينم چطوري منم از قدرتي بدم نمياد اما الان خبري از قدرت نيست


Sent from my iPhone using Tapatalk
Reply
#12
ali_9914, post: 111266, member: 1103 Wrote:چند کیلو هستی الان امیر جان؟
[Image: 5f6992f0b7f9c776a493310486c53852.jpg]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  برنامه هاي تمريني روتين مدلها و ورزشكاران معروف imme 104 15,413 02-03-2016, 09:39 PM
Last Post: kasra_f



Users browsing this thread: 1 Guest(s)