Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشاوره انتخاب برنامه تمريني
#49
P00YA, post: 112263, member: 291 Wrote:مهدی جان، همون قسمت وسط صفحه اصلی سایت بادی بیلدینگ نوشته Find a plan
جنسیت و چند مشخصه بدنی و سابقه تمرینی و هدف رو میپرسه و در نهیات یه لیست از برنامه رو بهت ارائه میده.
هر کدوم رو که باز کنی، میتونی اطلاعات تمرین و تغذیه و ریویوهاش رو ببینی و برنامه مناسب و مد نظرت رو انتخاب کنی.
در کل برنامه هاش خیلی خوبن و تنها نکته ای که (شاید) بشه گفت منفی هست، اینه که نقاط ضعف و قوت رو در نظر نمیگیره و فرض بر اینه که ورزشکار در بالانس و تناسب جسمی هست.
مصلا خود من که بخاطر آسیب دیدگی مچ پام مدتی ساق تمرین نکردم و ساق پام نسبت به سایر عضلاتم ضعیفتره، باید خودم با استفاده از تکنیکهایی مثل Intra streching، droppset، superset، Ran to rack،BFR و ... اون عضله خاص رو بیشتر بسازمش.
هدفی که شما داری هم بهش میگن ترنسفورم. یعنی تغییر حجم عضلانی و چربی بدن بدون نوسان زیاد وزنی و بطور همزمان. بطور عامیانه و خودمونی، همون بالا بردن کیفیت بدن.
موفق باشی
دقیقا درست میگی پویا جان.انشالله یه برنامه خوب با کمک شما دوستان انتخاب میکنم
Reply
#50
Ahmad, post: 112265, member: 58 Wrote:پویا جان این روش run the rack چیه؟تو برنامه پرجکت اون اوایلش بود من نمیدونستم چیه بیخیالش میشدم
خوب چه کاریه برادر من، هر چیزی رو که نمیدونی بپرس نه اینکه بپیچونی!!!o_O
منم اکثر اینها رو نمیدونستم و پرسیدم.
mahdi fitness, post: 112269, member: 1193 Wrote:دقیقا درست میگی پویا جان.انشالله یه برنامه خوب با کمک شما دوستان انتخاب میکنم
در خدمتیم مهدی جان، میدونم با مربیت دوست هستی و بهش خیلی اعتماد داری و قبولش داری، اما تا زمانی که حرفه ای نباشی و نیازمند برنامه اختصاصی نشی، این برنامه ها به نظرم بهترین انتخاب هستند.
موفق باشی:khan4:
Reply
#51
به حول و قوه الهي وضعيتم تا يه حدي بهبود پيدا كرده كه در خودم ميبينم يه برنامه درست درمون رو شروع كنم ( به جز پا كه هنوزم دچار حالت تهوع و سرگيجه ميشم و ظاهرا از همه جا عقب تره البته بايدم باشه ! همون تمرين لق و لوقي كه گاهي ميرفتم در حد دو سه روز در هفته صرف بالا تنه ميشد )


Sent from my iPhone using Tapatalk
Reply
#52
درد عضله خیلی لذت بخشه ولی اگه پا باشه وحشتناکه!
Reply
#53
KURDOX, post: 112218, member: 1 Wrote:من دو بار اين برنامه رو رفتم ( به جز فاز اخرشو ) عااااايه

Sent from my iPhone using Tapatalk
KURDOX, post: 112293, member: 1 Wrote:به حول و قوه الهي وضعيتم تا يه حدي بهبود پيدا كرده كه در خودم ميبينم يه برنامه درست درمون رو شروع كنم ( به جز پا كه هنوزم دچار حالت تهوع و سرگيجه ميشم و ظاهرا از همه جا عقب تره البته بايدم باشه ! همون تمرين لق و لوقي كه گاهي ميرفتم در حد دو سه روز در هفته صرف بالا تنه ميشد )

Sent from my iPhone using Tapatalk
امیر جان حس میکنم دیگه وقتش رسیده که کار نصفه نیمه و بازی بازی رو بس کنی و خودت رو با یه چلنج اساسی محک بزنی. الآن چند ساله کلا نسفه نیمه تمرین کردی.
خودت که به دیگران میگی و مشوقشون هستی، یه تکونی به خودت بده:khkh40:
یه لاگ درست و حسابی هم بزن:khanz2265-91:
Reply
#54
يك هفته ديگه همين برنامه رو ميرم ببينم روز پا هم برام قابل تحمل ميشه يا ... بعدش تصميم داشتم همين برنامه get swole رو استارت بزنم و لاگش رو كه پارسال براش تايپيك زده بودم كامل كنم


Sent from my iPhone using Tapatalk
Reply
#55
هر روز که میری باشگاه بعد تمرین عضله اون روزت پات رو تک عضله با یکی دو تا حرکت سبک تمرین بده خوب میشی
مثلا روز اول 3 تا 30 تا فری اسکوات برو 6 ست جلو پا هر دو ست هم پنجه پات رو تغییر بده اول وی بعدش هشت بعدش هم 11
فرداش مثلا برو همسترینگ سه تا 50 تا سلام ژاپنی برو تمرکزت رو بنداز روی همسترینگ بعدش هم 6 ست پشت با سیمکش به همون روش بالا
روز سوم بزار برای خیاطه اول پرس پا سبک پا باز و پنجه ها به بیرون برو بعدش اگه خیاطه ماشین دارین با اون برو نه طناب ببند دور مچ پات طناب رو بنداز به دستگاه کراس اور خیاطه برو
پا عضله بزرگیه خون زیاد میطلبه با لایف استایل شخمی تو همخونی نداره حالت بد میشه
منم همین بودم تک عضله هر روز پارو تمرین دادم دو هفته بعد اوکی شدم
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  برنامه هاي تمريني روتين مدلها و ورزشكاران معروف imme 104 8,346 02-03-2016, 09:39 PM
Last Post: kasra_f



Users browsing this thread: 1 Guest(s)