Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشاوره انتخاب برنامه تمريني
#25
mrhosseini96, post: 111415, member: 1426 Wrote:دوستان برنامه project mass رو میخوام برم منتهی بعضی روز ها میخوره به تعطیلی باشگاه اخه تمرینش 3 روز تمرین یک روز استراحت هست نمیدونم چکار کنم
حالت ایده آلش اینه ولی اگه یه بار 4 روز تمرین کنید بعدش استراحت و بعدش 2 روز بعدی رو تمرین کنید هم اتفاق خاصی نمیفته!
Reply
#26
میشه تمرکز تمرینات پا رو از برنامه کم کرد ؟ مثلا بجای دو روز تمرین پا یک روز باشه ولی ترکیبی از قدرت و هایپوترافی ؟؟
Reply
#27
mrhosseini96, post: 111429, member: 1426 Wrote:میشه تمرکز تمرینات پا رو از برنامه کم کرد ؟ مثلا بجای دو روز تمرین پا یک روز باشه ولی ترکیبی از قدرت و هایپوترافی ؟؟
یا خدا!!!
این از اون حرفا بودا!!!
Reply
#28
خخخخ داداش من الان چند ماهیه تمریناتم بهم ریختس واسه همین یه حس عجیبی به پا دارم .... میخوام کوچیکشون کنم خخخ
باشه حالا برنامه ریزی میکنم برنامه رو عین خودش میرم اگه نشد 4 روز تمرین یه روز استراحت و 2 روز تمرین میرم
Reply
#29
P00YA, post: 111425, member: 291 Wrote:اطلاعاتتون ناقصه دوست عزیز.
سابقه تمرینی دارید؟ و هدفتون چیه؟
من دو بار هر بار به مدت دوماه بدنسازی کار کردم که فاصله ی بینشون 1 ماه بود (دوماه اولی تو تابیستان بود بدنم خوب پیشرفت میکرد)الان دوباره بعد 5 ماه میخوام شروع کنم دوماه دومی که کار کردم بدنم اصلا پیشرفتی نکرد (شاید به خاطر این باشه که 6 کیلو لاغر کرده بودم البته نه با بدنسازی تو اون یک ماه که کار نکردم لاغر کردم ) ولی الان بعد پنج ما 2.5 کیلو اضافه کردم میخوام با یه برنامه کار کنم که دوباره لاغر کنم.
Reply
#30
star1, post: 111432, member: 1436 Wrote:من دو بار هر بار به مدت دوماه بدنسازی کار کردم که فاصله ی بینشون 1 ماه بود (دوماه اولی تو تابیستان بود بدنم خوب پیشرفت میکرد)الان دوباره بعد 5 ماه میخوام شروع کنم دوماه دومی که کار کردم بدنم اصلا پیشرفتی نکرد (شاید به خاطر این باشه که 6 کیلو لاغر کرده بودم البته نه با بدنسازی تو اون یک ماه که کار نکردم لاغر کردم ) ولی الان بعد پنج ما 2.5 کیلو اضافه کردم میخوام با یه برنامه کار کنم که دوباره لاغر کنم.
چونکه ورزشکار آماتور محسوب میشید، رعایت یه سری نکات ضروری و عملا انتخاب برنامه ای دقیق توفیق چندانی برای شما نداره.
اول اینکه باید برای کاهش وزن توی بالانس منفی کالری قرار بگیرید تا امر میسر باشه. حالا این میتونه با کمتر خوردن باشه، میتونه با فعالیت و سوزوندن کالری بیشتر باشه و میتونه با اصلاح تغذیه باشه.
پیشنهادم اینه که یه برنامه بدنسازی عادی از مربی بگیرید. تغذیه خودتون رو اصلاح کنید و مصرف کربوهیدرات رو کمتر کنید. میتونید برای مواقع گرسنگی هم گزینه های مناسبتری مثل سبزیجات، سالاد، میوه های کم قند و ... رو انتخاب کنید.
با محدود کردن Junk Foodها هم میتونید قدم موثری برای هدفتون بردارید. سعی کنید روغنهای مضر مثل روغن جامد، سس مایونز، نوشابه و... رو از برنامه غذاییتون حذف کنید
Reply
#31
P00YA, post: 111433, member: 291 Wrote:چونکه ورزشکار آماتور محسوب میشید، رعایت یه سری نکات ضروری و عملا انتخاب برنامه ای دقیق توفیق چندانی برای شما نداره.
اول اینکه باید برای کاهش وزن توی بالانس منفی کالری قرار بگیرید تا امر میسر باشه. حالا این میتونه با کمتر خوردن باشه، میتونه با فعالیت و سوزوندن کالری بیشتر باشه و میتونه با اصلاح تغذیه باشه.
پیشنهادم اینه که یه برنامه بدنسازی عادی از مربی بگیرید. تغذیه خودتون رو اصلاح کنید و مصرف کربوهیدرات رو کمتر کنید. میتونید برای مواقع گرسنگی هم گزینه های مناسبتری مثل سبزیجات، سالاد، میوه های کم قند و ... رو انتخاب کنید.
با محدود کردن Junk Foodها هم میتونید قدم موثری برای هدفتون بردارید. سعی کنید روغنهای مضر مثل روغن جامد، سس مایونز، نوشابه و... رو از برنامه غذاییتون حذف کنید
ممنون
Reply
#32
اساتید عزیز برنامه ی چهار ماهه ی get swole رو کار کردین؟واسه حجم خوبه واقعا با این تمرینات استقامتی که داره
نویسنده cory gregory
http://www.bodybuilding.com/fun/get-swol...ainer.html

الان هفته ی دومشم خیلی سخت و طاقت فرساس.نمیدونم چرا افتادم یاد پویا.عمو پویا خوراک خودته این برنامه.خیلی آمادگی جسمانی رو بالا میبره به نظرم هم قدرتی و هم استقامتی
Reply
#33
غلط املایی اشتب شد ببخشید دیر شد نشد اصلاح کنم Sad
Reply
#34
من ٢-٣ سال پيش اين برنامه رو رفتم ، تا اونجا كه يادمه برنامه خوبي بود و خوب جواب داد


Sent from my iPhone using Tapatalk
[SIZE=6][SIZE=5][SIZE=4]انسان ها نادان به دنیا می آیند نه احمق، آنها توسط آموزش و پرورش احمق می شوند



[/SIZE]

[/SIZE]
[/SIZE]

Reply
#35
Masou:D, post: 112197, member: 1138 Wrote:اساتید عزیز برنامه ی چهار ماهه ی get swole رو کار کردین؟واسه حجم خوبه واقعا با این تمرینات استقامتی که داره
نویسنده cory gregory
http://www.bodybuilding.com/fun/get-swol...ainer.html

الان هفته ی دومشم خیلی سخت و طاقت فرساس.نمیدونم چرا افتادم یاد پویا.عمو پویا خوراک خودته این برنامه.خیلی آمادگی جسمانی رو بالا میبره به نظرم هم قدرتی و هم استقامتی
برنامه درست و درمونی به نظر میاد و سخت!
قطعا برای من با توجه به این همه سوپرست بعنوان ترنسفورم هم نمیشه و چربی سوزی میکنه. در کل خیلی جالب تر از اونیه که فکر میکردم.
در حال حاضر بعد از این برنامه مکس ماسل، احتمالا شرتکات تو شرد رو امتحان کنم و این بار واقعا میخوام شر تمام چربیها رو بکنم:khan16:
Reply
#36
خیلی سخته و تا آخرش به سختی میرسم ولی بعدش حس خوبی دارم.مرسی داداشای عزیزم آقا کسری و آقاپویا.پس تا آخرش میرم ببینم چی میشه.قرارمون 3 ماه دیگه همینجا :khan69:
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  برنامه هاي تمريني روتين مدلها و ورزشكاران معروف imme 104 12,876 02-03-2016, 09:39 PM
Last Post: kasra_f



Users browsing this thread: 1 Guest(s)