Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشاوره انتخاب برنامه تمريني
#13
منم ۱۰۰ هستم. تو این ۸ ماه ۶ماه تمرین داشتم. که ۴ماه اول وزنم رو از ۱۰۵ به ۹۷ رسوندم. بعدش به خاطر کمر درد و یه سری مشکلات نرفتم شدم ۱۰۰. الانم ۴۵ روزه کار میکنم ولی رو رژیم زوم نکردم. فقط رفایت میکنم که بیشتر نشم. توده عضلانیم در کل خوبه.
الانم میخوام وزنم رو یکم کم کنم به صورت اصولی. به نظرتون هفته ای ۵ جلسه به صورت ۱ ساعت وزنه و ۲۰ دقیقه هوازی خوبه یا ۳تا ۴ جلسه وزنه و ۲ جلسه هوازی؟ ساپلمنت هم کراتین ای وی ال. بی سی ا ا ای وی ال. بست گلوتامین و گلد استاندارد دارم.
Reply
#14
همه که هم وزنیم!
....
آریا حداقل 3 جلسه هوازی برو
Reply
#15
آقا شماها(KURDOX , WRESTLER , Arya) قداتون چقدره که دور و بر 100 کیلو می چرخید؟
Reply
#16
١٨٣


Sent from my iPhone using Tapatalk
Reply
#17
KURDOX, post: 111388, member: 1 Wrote:١٨٣


Sent from my iPhone using Tapatalk
البته راجع به تیپ بدنیت چیزی نمی دونم ولی قاعدتا باید یه 90 کیلویی با کیفیت ازت در بیاد.
استارت رو بزن کاک یه لاگ هم بزنی خیلی خوبه.
Reply
#18
لاگ ميزنم
بريك اين روتين رو شروع كردم امروز
دو بلوك داره از بلوك دوم شروع كردم ( چون خيلي ديگه ابتدايي بود و يك ماه درجا ميزدم رسما ) . بايد بگم بيشتر از چيزي كه فكرشو ميكردم ضعيف شدم
شايدم اين سرماخوردگيه و قرصايي كه ميخورم تا اين حد داغونم كرده
درضمن بهترين حالت من ٩٠ ٩٥ كيلوييه كه گفتي و دقيقا لب پله باشگاه نشسته بودم با خودم فكر ميكردم اين كجا و اون كجا نبايد ميزاشتم اينطوري از كنترل خارج بشه

Sent from my iPhone using Tapatalk
Reply
#19
من ۱۷۸ . خوهشن در مورد هوازی کمکم کنین که جدا بهتره یا با همراه وزنه.
[ATTACHMENT NOT FOUND][ATTACHMENT NOT FOUND]
Reply
#20
KURDOX, post: 111390, member: 1 Wrote:لاگ ميزنم
بريك اين روتين رو شروع كردم امروز
دو بلوك داره از بلوك دوم شروع كردم ( چون خيلي ديگه ابتدايي بود و يك ماه درجا ميزدم رسما ) . بايد بگم بيشتر از چيزي كه فكرشو ميكردم ضعيف شدم
شايدم اين سرماخوردگيه و قرصايي كه ميخورم تا اين حد داغونم كرده


Sent from my iPhone using Tapatalk
بسی عالی.واسه شروع توی استکت حتما کراتین مگناپاور رو در نظر داشته باش هم فوق العاده روی افزایش قدرت تاثیر داره و هم این افزایش قدرت باعث میشه از نظر روحی خیلی بهتر بشی.
حداقل 2-3 هفته اول رو هم سراغ هوازی نرو .بزار یه خورده تمرین واست جا بیفته و بدنت آماده بشه چون هوازی توی اوج آمادگی هم اذیت می کنه چه برسه به این که یه مدت از تمرین دور بوده باشی.
در مورد رژیم هم همینه قضیه .کلا بعد از یه مدت دوری اگه بخوای یهویی استارت ایده آلی که تو ذهنت هست رو بزنی ممکنه در جا بزنی.
به شخصه برای اولین استیت رژیم قبل این که سراغ محدود کردن کربو برم اول میرم سراغ حذف کربوی ساده و جایگزین کردنش با کربوی با گلایسمیک ایندکس پایین و حذف یه سری عادتهای غلط غذایی .بعدش شروع می کنم به دراپ کردن کربو.
Reply
#21
در مورد رژيم و هوازي باهات موافقم عمده ترين مشكلم با تمرين امروز ضربان قلبم بود فكر كنم هوازيم ميرفتم سكته رو زده بودم ! مشخصه ماهيچه ها قلب و ظرفيت شش هام افت شديد داشته
در مورد كراتين ميخواستم ٢ گرم منوهيدرات + ١ گرم مگنزيوم + ١ گرم اچ سي ال بزارم تو استكم البته مگنزيومم مگناپاور اينفينيتي بود


Sent from my iPhone using Tapatalk
Reply
#22
دوستان برنامه project mass رو میخوام برم منتهی بعضی روز ها میخوره به تعطیلی باشگاه اخه تمرینش 3 روز تمرین یک روز استراحت هست نمیدونم چکار کنم
Reply
#23
سلام سن 15 قد 167 وزن 78
کسی میتونه در مورد برنامه راهنمایی کنه
Reply
#24
star1, post: 111422, member: 1436 Wrote:سلام سن 15 قد 167 وزن 78
کسی میتونه در مورد برنامه راهنمایی کنه
اطلاعاتتون ناقصه دوست عزیز.
سابقه تمرینی دارید؟ و هدفتون چیه؟
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  برنامه هاي تمريني روتين مدلها و ورزشكاران معروف imme 104 8,395 02-03-2016, 09:39 PM
Last Post: kasra_f



Users browsing this thread: 1 Guest(s)