Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 2.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشاوره برای چربی سوزی
#1
سلام دوستان قصد دارم که چربی هارو بسوزونم چون دیگه انگیزه ای برای ادامه نمونده Big Grin

سابقه تمرینی کمه ولی حرکات رو بلدم تقریبا و میخواستم ازتون مشورت بگیرم که چه برنامه ای رو انتخاب کنم... آیا Jim Stoppani's Six-Week Shortcut To Shred خوبه برام؟ یا برنامه دیگه ای هم هست؟

اگه میشه 2-4 برنامه معرفی کنید که به مدت 3-6 ماه فقط چربیسوزی کنم، میدونم برای بدن من زیاده و چربی زیادی هم ندارم ولی دوست دارم خشک خشک شم و تا حدی تیپ بدنیم رو عوض کنم

سن 17
قد 178
وزن 74
هدف 66

بعد هر برنامه 15-20 دقیقه تردمیل/روزهای تمرین هم به برنامه بستگی داره

برنامه غذایی مد نظرم هم مینویسم و مکمل هم قصد ندارم چیزی بخرم ولی یه کمبت از قدیم داشتم میذارمش برا قبل خواب

همین، ممنون...
Reply
#2
برنامه Jim Stoppani's Six-Week Shortcut To Shred پایش با مکمله چای سبز کافئین کارنیتین
Reply
#3
چای سبز اوکیه قهوه هم شاید قبل تمرین مصرف کردم کارنیتین رو نمیدونم اگه بخوام اونو بخرم باید مولتی ویتامین و بی سی ای ای و اینا هم بخرم ولی بدون مکمل هم فک کنم بتونم تا حد قابل قبولی چربی بسوزونم
Reply
#4
برنامه خوبیه ولی رو اصول خودش باید پیش بری.ینی تغذیه و مکمل هایی که میگه...
ولی واسه 3-6 ماه چربی سوزی بدون پروتیین وبی سی اا باید خیلی تغذیه خوب و رزیم حساب شه ای داشته باشی وگرنه بیشتر ازینکه چربی بسوزونی عضله میسوزونی
شاید خیلی راخت به 66 برسی ولی درصد چربیت شاید خیلی هم پایین نیاد.
من نمیدونم هدفت ازین چربی سوزی چیه؟تغییر تیپ بدنی؟؟این که امکان پذیر نیست مگه با کارهای خاص و بعضی دارو ها اونم شاید تو سن های پایین
:khan48:
Reply
#5
تغذیه معمولی عضله هم مهم نیست برام Big Grin بیشتر تک رقمی کردن درصد چربی چون با تغذیه معمولی و بدون پرهیز و اینا وزنم ثابت میمون و چربی اضافه نمیکنم میخوام به اون حد برسم که برای حجم فکر زیاد چرب شدن نباشم بعد از طرفی ممکنه برا یه سال بدنسازیو ول کنم اونوقت بدن چرب خیلی چرب میشه ولی بدن کم چرب و خیلی اسونتر میشه به قبل رسوند یعنی من الان میخوام هرچی چربی از اول زندگی ذخیره کردمو بسوزونم پس سال دیگه برام اسونتره که چربی سوزی کنم و... Big Grin زیاد شد ولی عکس میگیرم از تغییرات خوب بود میذارم سایت/ژنتیک خوبی ندارم ولی میسازمت بدن Big Grin
Reply
#6
دوست عزیز بدون تغذیه درست فقط عضله میسوزونی
Reply
#7
اگه سابقه تمرینیت کمه شرتکات تو شرد برات مناسب نیست...این برنامه کسی رو میخواد که قبلا کاردیو کار باشه با خیلی از اصول هم آشنا باشه وگرنه کم میاره
just let it go........
Reply
#8
میدونم ولی اولویت چربیه

تغذیه تقربیا اینه

صبحانه : چای سبز + اندازه کف دست سنگک و اندازه قوطی کبریت پنیر کم چرب و 3 عدد سفیده تخم مرغ آبپز

میان وعده : میوه

نهار : 1 کفگیر برنج + دستپخت مادر Big Grin + سالاد با روغن زیتون

وعده قبل از تمرین : 1 عدد سیب زمینی متوسط یک ساعت قبل از تمرین یا با قهوه معلوم نیست

وعده بعد از تمرین : شیر + خرما یا کمبت شاید

شام : 2 عدد سفیده تخم مرغ آبپز یا سینه مرغ

ادویه و سرخ کردنی و ... هم محدود
Reply
#9
یادمه یه برنامه دیگه هم داشت برا چربی سوزی شرد کات تو شرد بود؟ پیشنهاد شما چیه؟
Reply
#10
به نظر من ترنسفورم کریس گتین رو انجام بدین اینطوری هم سیستم کاردیو بدنتون آماده میشه و سیستم عضلانی بعد از اون اگه به درصد چربی که میخواین نرسیدین یک برنامه سخت تر مثل همین شرکات تو شرد مناسبه
just let it go........
Reply
#11
کریس رو بیشتر میپسندم با اینکه 20 دقیقه کاردیو اولش یکم سخته Big Grin

میشه ترتیبش رو یکم عوض کرد که به جای پا سرشونه و کول زد؟ چون پا یکم مشکل توی زانو دارم به وقتش روش کار میکنم

بعد میشه یه جلسه در میون آخر تمرین 3-4ست شکم و فیله رفت؟ شکم تا حالا نرفتم Big Grin
Reply
#12
من چربی سوز Super Hd گرفتم ... به نظرتون چطوره؟کسی مصرف داشته؟؟

قوی هستش؟
Reply




Users browsing this thread: 3 Guest(s)