Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 2.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشاوره برای چربی سوزی
#37
آب در هاون که نه اما من باشم با توجه به محدودیت زیادی که شما برای انجام تمرینات ورزشی دارید سیستم تمرینیم‌رو به بادی سیرکوییت یا حرکات برای کل بدن تغییر میدم یاراز روش ترکیب هیت و‌وزنه بصورت همزمان استفاده میکنم گرچه به نظر من اگر هدف چربیسوزی باشه ۴ بار در هفته اصلا کافی نیست و باید در سه روز باقیمانده هم اقلا یه تمرین هوازی بیست تا سی دقیقه ای مخصوصا بصورت ناشتا داشته باشید.
اما یادت باشه در زمان کات بزرگترین نقش رو رژیم غذاییت تعیین میکنه.
یعنی باید کالری مصرفیت حدود بیست درصد کمتر از کالری مورددنیاز بدنت باشه.در غیر اینصورت کاری از پیش نمیبری
Reply
#38
دوست عزیز همه بچه ها نکته خوبی گفتن
ولی تمرین زدگی یه مشکل خستگی بدن و فکری هست که باید جدی گرفته بشه ///
شما همه کارهات درست هست بجز فشار بیش از حد و عجله داشتن!
بهترین کار اینه که
1 تنوع بدین به تمرینتون ( مثلا یک روز 20 دقیقه هیت یک روز 40 دقیقه متوسط یک روز 50 دقیقه آروم یک روز بشین پاشو طناب شکم شنا)
و اینکه معمولا میگن چربی سوزی از دقیقه 20 تا 30 تازه شروع میشه پس اگر هر روز 30 دقیقه هیت برید بیشتر روی افزایش توان جسمانی و تنفسی و قلبی اثر داره تا چربی سوزی)
و اینکه با 90 کیلو وزن هیت با اون سرعت میتونه بهت آسیب بزنه چون بدنت آماده این تمرین نیست....
بدن با بدن فرق داره ولی تا 60 روز یک هدف تمرین رو دنبال نکنی نمیتونه موثر بودن یا نبودنش رو متوجه بشی! ولی اگر بدنت به چرخه چربی سوزی افتاد دیگه یه کله جلو میره... فقط همت اولیه میخواد / در ضمن تا همون 60 روز مکمل نمیخوای ولی ویتامین و کلسیم بخور حتما
Reply
#39
اون حرف که بدن از دقیقه بیست چربیسوزی میکنه یه حرفه بی پایه و قدیمیه.
تمرین هیت علاوه بر چیزهایی که‌گفتی دو عملکرد اصلی داره که باعث این تاثیر بزرگ در چربیسوزی میشه.
۱:افزایش چشمگیر در سطح هورمون رشد و تستسترون که خودشون خواص چربیسوزی و بهبود کیفیت عضلانی دارن
۲:افزایش پایه متابولیسم که برای ۲۴ تا ۳۶ ساعت سوخت و ساز بدن رو افزایش میده که نتیجش چربیسوزی بیشتر از هر نوع سیستم تمرینی دیگه ایه
البته با این حرفت موافقم که نیاز به امادگی بدنی خوبی داره این نوع از تمرینات...
Reply
#40
هر چی شما میگی درسته بجز اون قسمتی که میگی من حرف بی پایه میزنم! معمولا تا از مرجعی چیزی نخونده باشم حرفی نمیزنم امیر خان
ولی خب... اینجا جاش نیست
Reply
#41
3. Thinking a quick cardio workout burns fat cells

If your goal is to burn fat, keep in mind that you only start burning fat cells after approximately 20 minutes of a cardio workout.

Solution: After warming up at low intensity on a treadmill, stationary bike, StairMaster, or stepper for 2 minutes, up the speed to moderate intensity for 10 minutes, then do 2 minutes at lower intensity, then 5 minutes at high intensity, then close with 5 minutes of moderate intensity, and 2 minutes of low intensity as a cool down. Total cardio workout time: 26 minutes.

The website [URL="http://www.fitstep.com"]www.fitstep.com[/URL] offers these simple guidelines: If you are trying to lose fat, you need to do more cardio than if you are trying to gain weight. For fat loss, 20 to 40 minutes of cardio 3 to 5 times per week is plenty. Start conservatively if you are just beginning training (e.g. 3 times weekly at 20 minutes per session).

http://www.askmen.com/sports/bodybuildin...s_tip.html
Reply
#42
نوید جان منظور صحبت من اون جمله بعد از بیست دقیقه چربی میسوزونیه قدیمیه که تو‌همه باشگاهها دهن به دهن میچرخه قصد بدی نداشتم.
اما در مورد متنی که‌گذاشتی چند نکته هست.
نکته۱:حرف و نظر تو فضای نت بینهایت زیاده و صرفا یک متن در یک سایت نشون دهنده درستی اون متن نیست
نکته ۲:اینکه میگن بعد از بیست دقیقه چربی میسوزونی برهانش برمیگرده به بحث اینکه در بیست دقیقه اول بدن ترجیح میده از گلیکوژن ذخیره شده در عضلات و‌کبد بجای چربیها استفاده کنه اما با توجه به اینکه ما بدنسازا معمولا کاردیو رو‌بعد از تمرین با وزنه یا صبح ناشتا انجام میدیم خود به خود ذخایر گلیکوژن پایین هست پس از همون دقیقه اول چربی میسوزونی
نکته ۳:در بحث هوازی با شدت متوسط شاید کالری که در زمان هوازی میسوزونی مهم باشه اما در بحث hiit اصلا اهمیتی نداره و‌مهم کالری هست که در ۲۴ ساعت بعد از تمرین میسوزونی پس این بحث ۲۰ دقیقه اساسا منتفیه
Reply
#43
منم حرف امیر رو تایید می کنم.
این قضیه که چربی سوزی بعد از یه مدت خاصی شروع میشه ، قدیمی هست و خیلی هم دقیق نیست.
شما از زمانی که تمرینت وارد سیستم Oxidative بشه ، چربی می سوزونی که معمولا بعد از 2 دقیقه شروع میشه. که به نوعی میشه گفت شما از همون اول کار وارد چربی سوزی میشی ، نه لزوما 20 تا 30 دقیقه بعدش.
درباره سیستم HIIT هم همونطور که امیر گفت ، نکته اصلی و برتریش تو اون EOPC ای هست که ایجاد میکنه و شما بعد از تمرین هم همچنان چربی می سوزونی.

همین باعث شده تا مردم برن رو تردمیل و 1 ساعت بدون ، چون فکر میکنن فقط 30 دقیقه از این خرج چربی سوزی میشه! که اینکار هم اگه تو طولانی مدت ادامه پیدا کنه ، خیلی خوب نیست. البته اگر هدف چربی سوزی باشه.

یه مقاله کار کردم چند وقت پیش واسه سایت علم ورزش ، اگه دوست داشتین میتونین اینجا بخونین :
۹ باور غلط درباره تمرینات هوازی که باید فراموش کنید
موفق باشید :khan4-68:
Reply
#44
اساتيد و دوستان گرامي كسي اطلاع داره كپسول نچرال مكث اسليمينگ اصل در تهران از كجا ميشه تهيه كرد؟
اگه ممكنه معرفي كنه اينجا و يا براي مسئله تبليغات و... در پيام خصوصي ممنون ميشم
Reply
#45
ecco24, post: 83130, member: 993 Wrote:اساتيد و دوستان گرامي كسي اطلاع داره كپسول نچرال مكث اسليمينگ اصل در تهران از كجا ميشه تهيه كرد؟
اگه ممكنه معرفي كنه اينجا و يا براي مسئله تبليغات و... در پيام خصوصي ممنون ميشم

این همه چربی سوز خوب و درست حسابی دوستان میارن تو سایت چرا اسلیمینگ؟؟

من دوستم تو کاره پخش داروئه و خودشونم داروخونه دارن میگه 90 درصد این اسلیمینگ ها حتی توی داروخونه هم تقلبی هستن . به نظره من که سمتش نرین
Reply
#46
جناب سعيد خان گرامي براي خودم نيست و يكي از فاميلا خانمه و مراسم عروسيشونه اوايل فروردين و ميخوان ٧-٨ كيلو كم كنن ،بهشون اينو پيشنهاد دادن و يك بسته گرفته استفاده كرده اما از قضا اصلا تاثيري نداشته كه هيچ اشتهاشون بيشترم شده بوده !
Reply
#47
جنس تقلبی چه اثری میخوای داشته باشه؟تازه اصلشم چندان چیز خوبی نیست.چربیسوز خوب که برای خانوم هم مناسب باشه چربیسوز heat شرکت مگنوم رو‌پیشنهاد میکنم.در کنار رژیم درست و ورزش حتما جواب میده
Reply
#48
چند وقت پیش داشتم یه مقاله میخوندم از سایت Examine.com
این سایت همه نوع مکمل و ماده غذایی و ... رو امتحان میکنه ، هرچی تحقیقات دربارش شده رو میخونه و بر اساس چیزهایی که بهشون میرسه مکمل ها رو معرفی میکنه. از هیچ حایی و شرکتی هم هم پشتیبانی نمیشن و واسه همین کاملا بی طرف هستن و منبع همه صحبت هاشون رو هم اعلام می کنن.

بعد این مقاله هه راجع به مکمل هایی بود که کلا بهش نیازی ندارین و فقط پول دور ریختن هستن. اولین مکمل تو لیست ، چربی سوز ها بودن!
راجع به این صحبت میکنه که اول از همه بیشتر چربی سوزها کار خاصی نمیکنن و کلاه برداری هستن و اونایی هم که دارای یه سری مواد هستن که میتونه تو چربی سوزی موثر باشه ، کاملا به بدن مصرف کننده بستگی داره. برای مثال اثرات چربی سوزی چای سبز و کتچین ها کاملا به این بستگی داره که بدن فرد مصرف کننده عادت به مصرف نوشیدنی های کاقئین دار مثل چایی و قهوه داشته باشه یا نه و به اصطلاح در برابر کافئین مقاومت داشته باشه یا خیر. میگه که بدن شما یه ماشین چربی سوزی فوق العاده قویه و همه چیز هایی رو که برای این کار نیاز هست ، داره. فقط باید تغذیه ، تمرین و استراحت مناسب داشته باشید.

حالا چند تا چربی سوز هستند که خیلی ها راجع بهشون نظر های خوب دادن مثل Shred Jym و چندتای دیگه که آدم نمیتونه بگه همش بده و تلقینه و ... ولی در کل باز هم به نظر من یه چیزی هست که به بدن طرف بستگی داره. چند وقت پیش یه سمینار میدیدم که راجع به نقش هورمون ها تو چربی سوزی مخصوصا تو ناحیه شکم بود. یه چیز خیلی مهمی که خودم هم از قبل تا حدودی میدونستم ولی با صحبت های طرف قشنگ دو زاریم افتاد ، نقش استرس فیزیکی و روانی و هورمون کورتیزول رو چربی های بدن بود. اینه که حتی اگه شما بهترین چربی سوز دنیا رو هم بگیری ولی همش استرس داشته باشی که ممکنه جواب نده و تا عروسی 8-7 کیلو کم نکنی و به خودت سخت بگیری ، ممکنه همین باعث بشه که هیچ گونه نتیجه ای نگیری و حتی بدتر بشی.

اگر تونستم سعی میکنم اون مقاله سایت Examine.Com رو ترجمه کنم و بذارم تا بچه ها بخونن.

ولی در کل اگه تصمیم به خوردن هرگونه مکملی هم که باشه ، همونطور که امیر هم گفت ، ورزش حتما و حتما و حتما باید بخشی از این برنامه چربی سوزی باشه. یه یارو داره رو یه دستگاه کار میکنه که با لیزر و یه تکنولوژی خاصی میتونه چربی سوزی موضعی یا Spot Reduction رو که در حال حاضر چیز غیر ممکنی هست (البته منهای لیپو ساکشن ) ، ممکن کنه. ولی حتی اون هم میگه که درصورت موفق بودن این کار ، باز هم نیاز به ورزش هست و نمیشه همینجوری بشینی چربی بسوزونی. یه دکتره و تیمش دارن روی این کار میکنن که بتونن سلول های چربی قهوه ای رو تو بدن انسان افزایش بدن و قوی تر کنن تا بتونیم چربی سوزی بیشتری داشته باشیم ، ولی باز هم اگه این پروژه علمی در طی چندسال آینده به نتایج موفقیت آمیز برسه ، باز هم ورزش یه بخش جدانشدنی از این پروسه چربی سوزی خواهد بود.

موفق باشید :khan4:
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)