Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تاثیر مکمل های بدنسازی برای افراد مبتدی
#13
اگر مقالات رو‌تو سایتهای پدر مادر دار بخونی زیر مقالاتشون منابع و سورس های تحقیقاتی رو ذکر میکنن.از دیدگاه پزشکی برای شخص ورزشکار حدود بیست درصد از کالری دریافتیت رو باید از پروتیین بگیری ولی من شخصا این میزان رو همیشه حدودای ۴۰ درصد نگه میدارم و بهترین نتیجه رو‌تو این میزان میگیرم.به اعتقاد من قانون ثابتی وجود نداره و ازین مقالات میشه تنها ایده گرفت،اما نتیجه بخش بودن یا نبودنش روی تیپ بدنی خودت رو‌باید خودت کشف کنی و‌از بدنت به عنوان یه آزمایشگاه و تحقیق علمی روی خودت استفاده کنی چون هیچ دانشگاهی نمیتونه اینکارو برات انجام بده
Reply
#14
با حرف امیر جعفری موافقم.
ببینید الان N تا تحقیق مختلف هست که از 0.37g/lb تا 0.91g/lb رو توصیه می کنه ولی من به شخصه از 1gr/lb بهترین نتیجه رو گرفتم کمتر از اون واسم هیچ بازدهی مشخصی نداشته به همین دلیل هم به همین متد پایبندم تا جایی که بتونم.مثلا یه تحقیق هست سال 1992 که نشون داده فرق بین کسانی که 1.1gr/lb و 0.64lb/gr مصرف کردن این بوده که اکسیده شدن پروتیین توی دسته ای که بیشتر مصرف می کردن بالاتر بوده و هیچ تفاوت دیگه ای نداشتن.ولی وقتی من نوعی با تجربه و آزمون و خطا فهمیدم با 1 گرم به ازاء هر پوند می تونم بهترین رشد عضلانی(نه افزایش وزن بی کیفیت!!) رو داشته باشم خوب دلیلی نداره به اون تحقیق اهمیت زیادی بدم.
حالا ممکنه یک نفر با ژنتیک بهتر بتونه با مقدار کمتر نتیجه خوبی بگیره.
Reply
#15
من نخوندم بحثو اما اینجوری نیس هر چی بریزی تو بدن جذب بشه،اضافش راهی چاه خواهد شد وگرنه مردم روزی 5کیلو پروتیین مصرف میکردن همش میشد عضله،بدن باید ظرفیت جذب داشته باشه وگرنه دلیلی برا مصرف دارو و 50جور داشتان دیگه نبود
Reply
#16
Amin Khan, post: 87002, member: 10 Wrote:من نخوندم بحثو اما اینجوری نیس هر چی بریزی تو بدن جذب بشه،اضافش راهی چاه خواهد شد وگرنه مردم روزی 5کیلو پروتیین مصرف میکردن همش میشد عضله،بدن باید ظرفیت جذب داشته باشه وگرنه دلیلی برا مصرف دارو و 50جور داشتان دیگه نبود
دقت کرده باشی منم عرض کردم که بالا بردن پروتیین به شکلی باید باشه که درصد کلی کالری دریافتی از پروتیین بالا بره نه اینکه به میزان قبلی اضافه بشه.
در ضمن هدف از تمرین با وزنه و تکنیک های مختلف همین بالا بردن میزان سنتز پروتیینه....
Reply
#17
من قصد جسارت به شما رو نداشتم امیرجان،شما استاد بنده هستین
Reply
#18
Amin Khan, post: 87171, member: 10 Wrote:من قصد جسارت به شما رو نداشتم امیرجان،شما استاد بنده هستین
اختیار داری برادر،شما بزرگواری و ما درس پس میدیم خدمتتون.
من کلی گفتم که بحث پیش بره.
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  یک برنامه تمرینی حجمی و قدرتی مبتدی میخواستم persi 7 622 05-09-2016, 10:09 AM
Last Post: M.ahmadi
  برنامه جامع بدنسازی برای ورزشکاران مبتدی sarrowless 0 532 06-13-2013, 10:48 PM
Last Post: sarrowless



Users browsing this thread: 1 Guest(s)