Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تجربه های روزانه برنامه سوپرمن دکتر استوپانی
#25
رکوردهای امروز:اسکات 110 کیلو 15 تکرار
رومانین ددلیفت 75 کیلو 12 تکرار
جلو پا سیم 65 کیلو 14 تکرار
پشت پا خوابیده 59 کیلو 12 تکرار
ساید پلانک 60 ثانیه
پشت بازو از پشت سر 40 کیلو 12 تکرار
جلو بازو هالتر 34 کیلو 12 تکرار
پشت بازو سیم 64 کیلو 13 تکرار
فیگور جفت بازو 18 کیلو 12 تکرار
ساعد 25 کیلو
ساعد برعکس 25 کیلو 12 تکرار
Reply
#26
امیر پاهات قوی تره یا چون دفعه اولته این برنامه رو میری تقسیم بندی وزنه هات دستت نبوده ؟ مثل اینکه اولشو خفن شروع کردی آخراش خسته شدی اساسی
Reply
#27
نمیدونم منظورتو درست متوجه شدم یا نه.اگر منظورت اینه که رکوردای پام به نسبت بازوهام بهتره خوب پاها و زیر بغلم نقطه قوت منن و سینه و کمی هم جلو بازوم نقطه ضعفم.
ولی در کل وزنه هایی که میتونستم 5 تکرار تو یه برنامه عادی بزنم رو نصف کردم تو این برنامه با توجه به اینکه استراحتها پایینه و 15 تکرار باید برم.

مثلا اسکات رو 200 کیلو میزدم کردمش 110 کیلو
و جلو بازو هالتر رو با 4 تا وزنه 10 کیلویی و وزن تقریبی هالتر 14 کیلویی میزدم که میشد 54 کیلو الان 34 کیلو میزنم.
Reply
#28
منظور منم همین بود
الان موقع ثبت وزن هالتر رو هم حساب میکنی ؟ من حساب نمیکنم آیا اشتباهه ؟!
Reply
#29
جلوبازو رو با هالتر بزرگ میزنی؟؟لنگر نمیندازی؟
Reply
#30
تو حرکتهایی مثل جلو بازو چون حجم بازوم خوبه ترجیح میدم روی فرم صحیح و ارتباط ذهن و عضله تمرکز کنم نه رو میزان وزنه که آخرش ساعد و سرشونم فقط دم کنه.بعد الان سوال واسم پیش اومد جلو بازو رو چند کیلو میرید مگه؟

توی حرکاتی که با اسمیت میرم یا مثل پرس سینه که همیشه از یکجور هالتر استفاده میکنم وزن هالتر رو حساب نمیکنم ولی ازونجایی که واسه جلو بازو دو جور هالتر کوچیک و متوسط با وزن متفاوت هست واسه اینکه جلسه بعد تو انتخاب وزنه اشتباه نکنم وزن هالتر رو هم حساب میکنم.
در جواب بیگ دای هم بگم وقتی با هالتر بزرگ میزنی فشار خوبی روی عضلات بیرونی بازو اعمال مبشه گاها با هالتر پرس سینه جلو بازو میرم .
Reply
#31
برنامه سوپرمن دکتر استوپانی روز سوم:
http://up.vbiran.ir/uploads/137475616116...p2-New.png
سبنه ، پشت، سرشانه، کول

http://up.vbiran.ir/uploads/137475626827...-08-46.png
ترجمه حرکات اینروز به زودی....
Reply
#32
داداش تمرینات خوب پیش میره؟ خیلی وقت اینجا اپدیت نکردی Confusedhame:
مرا به هيچ بدادى و من هنوز برآنم
كه از وجود تو مويى به عالمى نفروشم
http://www.atizo.se/shop/
Reply
#33
راست میگی اصلا وقت نکردم.فردا شب یه حال اساسی بهش میدم.
تمریناتش فوق العادست باور کردن تغییرات اونم ظرف دو هفته برای خودمم سخته.
Reply
#34
امیر جان این برنامه رو به من پیشنهاد میکنی برای افزایش حجم ؟
Reply
#35
معذرت میخوام که این تاپیک رو آپ نکردم این چند وقت یه ذره گرفتار بودم تعطیلات آخر هفته یه حال حسابی بهش میدم.
راجع به سوالتم بگم که برنامه خیلی خوبیه مخصوصا برای نگهداری و ایجاد فرم بهتر در عضلات و افزایش سایز به همراه کم کردن درصد چربی.
کلا برنامه های استوپانی محشره این دومین برنامه ایه که دارم از دکتر میرم و خیلی راضیم هم فرم و حجم عضلات بهتر شده و هم به وضوح شکمم تخت تر از قبل به نظر میاد اونم ظرف 3 هفته.
منتها بر خلاف ظاهر ساده برنامه یه سری ریزه کاریهای خیلی مهم داره که اگر خواستی بری بگو بهت بگم.
دارم وسوسه میشم پول بدم تو سایت دکتر عضو بشم تا آخر عمر ورزشیم فقط از برنامه های استوپانی استفاده کنم واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم.
Reply
#36
خوب ریزه کاریهاشو یه بار اینجا بگو همه بهره ببریم منم میخوام اینو برم + یه روز اضافه اختصاص بدم به برنامه سینه کریس
برنامه سینه کریس امروز dtp بود واقعا تنها باریه احساس کردم سینه ام دم داره ! نگاه انداختم دیدم برنامه مجزائی که برا سینه بر اساس DTP داره عین برنامه امروز ( از سلسله برنامه های 12 هفته ) اش هست منتهی امروز با دمبل بود تو برنامه مجزا با هالتر !
ترجمه اش کردم و آماده است اینم میزارم رو سایت خیلی هم ساده و در عین حال پاره کنه !
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  برنامه های تمرینی دکتر جیم استوپانی Iced Earth 12 1,481 01-14-2016, 04:48 PM
Last Post: AmirK



Users browsing this thread: 1 Guest(s)