Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 3.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
گفتگو درباره تمرینات ورزشی
#1
پرس سینه و جلوبازو در یک روز فشار زیادی به دستام میاره طوری که بعد از پرس و بالا سینه دیگه جلو بازو برام خیلی عذاب آوره اما قبلا ها یک برنامه تمرینی داشتم که جلوبازو و پشت بازو در یک روز بود هم من لذت زیادی میبردم هم تمرین برام راحتتر بود و هم احساس اثرگذاری بیشتری میکردم میخواستم نظر دوستان رو بدونم. ممنون
Reply
#2
به عنوان یه قاعده کلی میگم غضلات پرسی رو با عضلات کششی برو.یعنی تو یک روز دو عضله اصلی کششی رو یا دو عضله اصلی پرسی رو با هم نرو.
عضلات کششی:پشت و زیر بغل-پشت بازو-پشت پا-کول
عضلات پرسی:جلو بازو -سینه-جلو پا-سرشونه
البته وحی منزل نیست ...
Reply
#3
برنامه تمريني مناسب براي هر كسي فرق ميكنه چون افراد با هم متفاوت هستند.به خاطر همين اصلا نميشه چيزي رو معيار قرار داد.ممكنه براي من لازم باشه پشت بازو رو با جلو بازو بزنم براي شما انجام همچين حركتي فايده نداشته باشه.البته در حال حاضر توي اكثر باشگاه ها خيلي به برنامه كم بها داده ميشه....البته مربي ها هم حق دارند.وقتي بدون پول خاصي براي شما برنامه مينويسند نبايد انتظار خاصي هم از اون برنامه داشت.در هر صورت به نظر من اگه نخوايد مربي خصوصي بگيريد يا پول خوبي براي برنامه بديد مجبوريد اطلاعات خودتون رو نسبت به آناتومي بدن و حركات و خودتون بالا ببريد تا بتونيد با كمي آزمون و خطا نتيجه خوبي بگيريد.
just let it go........
Reply
#4
امیر جعفری, post: 12471 Wrote:به عنوان یه قاعده کلی میگم غضلات پرسی رو با عضلات کششی برو.یعنی تو یک روز دو عضله اصلی کششی رو یا دو عضله اصلی پرسی رو با هم نرو.
عضلات کششی:پشت و زیر بغل-پشت بازو-پشت پا-کول
عضلات پرسی:جلو بازو -سینه-جلو پا-سرشونه
البته وحی منزل نیست ...
پس طبق این قاعده میشه گفت که حرکت جلو بازو با پرس سینه که هر دو در دسته یندی حرکات پرسی قرار گرفتند در یک روز انجام نشه بهتره و باز هم طبق این فرمول جلو بازو و پشت بازو میتونه در یک روز و با هم زده بشه.
Reply
#5
بله دقیقا.مثلا سینه رو با پشت بازو یا زیر بغل یا پشت پا برید.
البته دو تا عضله بزرگ رو تو یه روز تمرین ندید بهتره یک عضله بزرگ رو با یه کوچیک تمرین بدی که کم نیاری.اول هم بزرگه رو تمرین بده البته اینها قواعد کلی هستن بعضی وقتا برای اینکه بدن رو وادار به حدس زدن بکنی و شوک وارد کنی میتونی قواعدو تغییر بدی...
Reply
#6
امروز ست اول اسکوات رو با 40 تکرار شروع کردم کمرم خیلی اذیت کرد اگه همینطوری ادامه پیدا کنه و تقویت فیله هم موثر نشه مجبورم برای همیشه اسکوات رو حذف کنم از برنامه هام !
Reply
#7
اصلا مهم نیست
Reply
#8
امین ، اینه میگم جمله رو کامل بگو الان اصلا مهم نیست سه معنی میده :

1 . به فلان جام که نمیتونی اسکوات بزنی
2 . اشکال نداره درد کمر طبیعیه ادامه بده جانم
3 . هیچکدام خواستم اسپم بزنم فقط

:bad_smile:
Reply
#9
دردت روی عصبه یا مهره یا عضله؟
Reply
#10
دردت به جونم عرضم به حضورت که درد بخاطر گودی کمره و رو عضله است نه مهره یعنی کم میاره اساسی آناتومی بدنمم جوریه که عضله شدیدا خسته میشه . بعد از انجام بعضی حرکات مثل پشت پا خوابیده و اسکوات و ... خم و راست شدن درد آور میشه عضله شدید درد میگیره
Reply
#11
حتما کمربند هم میبندی دیگه؟یه مدت شدید سبک برو 60 70 کیلو بیشتر نرو بدون کمربند کمرت تقویت میشه
Reply
#12
E-GYM Admin, post: 13360 Wrote:امروز ست اول اسکوات رو با 40 تکرار شروع کردم کمرم خیلی اذیت کرد اگه همینطوری ادامه پیدا کنه و تقویت فیله هم موثر نشه مجبورم برای همیشه اسکوات رو حذف کنم از برنامه هام !
برا چي انقدر تكرارت بالاس؟
just let it go........
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)