Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 3.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
گفتگو درباره تمرینات ورزشی
#37
Big Die, post: 16307 Wrote:فریدون به همین راحتی ها نیستا فکر کن من تمام ذخایر انرژیم رو توی تمرین با وزنه از دست دادم میام اصلا 15 گرم بی سی ای ای میخورم میرم برای هوازی چقدر مگه بدن رو تامین میکنه؟؟5 دیقه 10 دیقه؟وقتی 45 دیقه هوازی میری با شدت بالا اون نیم ساعت وارد کاتابولیسم نمیشیم؟
یا همین الان صبح من ناشتا میرم هوازی امروز 1040 کالری هم سوزوندم صبح هم که بدن کاملا خالی بازم به نظرت 10 20 گرم بی سی ای ای و گلوتامین جلوی کاتابولیسم رو میگیره؟
بنظرم بهتره جهت اطمینان تو دوره ی کات از یه استروئید ضعیف مثل پری و یا اکساندرولون جهت جلوگیری از ریزش عضلات استفاده بشه البته درکنار مکملا
Reply
#38
استروئید باعث افزایش سنتز پروتئین میشه و میشه نیم نگاهی بهش بجای کربوهیدراتی که توی کات کنترل میشه داشت اما راه حل قطعی نیست حتی توی رده های حرفه ایی هم بدنسازا 100درصد حجم عضله ایی رو که توی حجم بدست میارن رو توی کات نمیتونن نگه دارن
Reply
#39
این برنامه دوریان یتس دارم میزنم خیلی خوبه ..حال میده
فقط برنامه جلو بازوش کمه !!!!..
بقیش خیلی خوب بود.
امروزم پا دارم
الان داشتم میدیدم ویدوشو..
آقااااااااااااا..
این جرکتای کشیشی چیه...
اینا که از حرکت های گرگ پلیت ..بدتره !..
بیشتر میخندن بهمون !


                                                                                                                                                                                                     [SIGPIC][/SIGPIC]
Reply
#40
amiN, post: 17180 Wrote:این برنامه دوریان یتس دارم میزنم خیلی خوبه ..حال میده
فقط برنامه جلو بازوش کمه !!!!..
بقیش خیلی خوب بود.
امروزم پا دارم
الان داشتم میدیدم ویدوشو..
آقااااااااااااا..
این جرکتای کشیشی چیه...
اینا که از حرکت های گرگ پلیت ..بدتره !..
بیشتر میخندن بهمون !

اتفاقا اون حرکات کششی که داره فوق حرفه ایه....هر کس بخنده معلومه هیچی حالیش نیست تو هم توجه نکن.
یه بار تو خونه امتحانی حرکات کششی رو برو ببین چقدر عالیه.

برنامه جلو بازو هم کم نیست اصلا ...اگه با تمرکز و کنترل بزنی پدر در میاره.
Reply
#41
به جای این حرکت که دستگاهش رو نداریم.
چی میتونیم بزنیم؟
[Image: 13758653233167_0d.jpg]


                                                                                                                                                                                                     [SIGPIC][/SIGPIC]
Reply
#42
اون حرکات کششیش رو من برداشتم تو کل برنامه ها هر روزی که پا دارم انجام میدم الان 8 ماهی میشه هر جلسه پا رو با اینا شروع میکنم
خداوکیلی آدم بی جار و جنجال و پریه دورین یتس اینو وقتی میفهمی که برنامه اش رو بری . چقدرم تمرین باهاش لذت بخشه آرزومه جا عمو کریس بودم یه اصطلاحی داره زود به زود میگه (( گود من )) آدم روحیه میگیره معادل ایولا و ماشالله خودمون برا روحیه دادنه
Reply
#43
آره مجید جان
من که واسم حرف های دیگران مهم نیست.
ولی برنامه بازوشم اون دمبل خمش خیلی خوبه.
اما بعدش یدونه یه ست با هالتر داره !..:nothing_to_say:


==================

آره امیر باهات موافقم ..اصطلاحاتش خیلی باهاله..یجوری زبونم میزنه دلنشینه :ی


                                                                                                                                                                                                     [SIGPIC][/SIGPIC]
Reply
#44
ناچارا باید همون پشت پا ماشین بزنی....اتفاقا این دستگاه بالایی واقعا دستگاه ردیفیه حیف تو هیچ باشگاهی ندیدم.
Reply
#45
این چه حرکتیه؟ پشت پا نشسته؟ تصویر زیاد گویا نیست.اگر پشت پا نشسته باشه حرکتی که از نظر مکانیکی دقیقا شبیه این باشه نداریم ولی پشت پا با دستگاه ایستاده رو جایگزین کنی خوبه...
Reply
#46
امین برنامشو از کجا
رفتی؟


مثل باران نباش که خود را به پنجره بکوبی..مثل ابر باش که همه منتظر باریدنت باشند...
...........................................
تقصیره خودمونه...

بعضیا عددی نبودن ما اونارو به توان رسوندیم...
Reply
#47
amiN, post: 17180 Wrote:این برنامه دوریان یتس دارم میزنم خیلی خوبه ..حال میده
فقط برنامه جلو بازوش کمه !!!!..
بقیش خیلی خوب بود.
امروزم پا دارم
الان داشتم میدیدم ویدوشو..
آقااااااااااااا..
این جرکتای کشیشی چیه...
اینا که از حرکت های گرگ پلیت ..بدتره !..
بیشتر میخندن بهمون !

سلام ، مگه شما از بیت لا برنامه نگرفته بودی؟ اونو نمیری؟ راستی چه جوری هماهنگ کردی باهاش
Reply
#48
بعضی از این دستگاه های جلو پا ... اگر پشتش قرار بگیری میشه تقریبا باهاش پشت پا ایستاده زد.
ولی خب زیاد اون فشار رو نمیاره... چون تعادل نداری...
به نظرم همون پشت پا خوابیده ماشین بزنم بهتره .
ممنون مجید جان و امیر جان از نظراتتون.


                                                                                                                                                                                                     [SIGPIC][/SIGPIC]
Reply




Users browsing this thread: 2 Guest(s)