Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 3.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
گفتگو درباره تمرینات ورزشی
#25
soltan456, post: 14385 Wrote:بچه ها یه سیستم تمرینی جهت نگه داری و حفظ حجم معرفی کنید
چون با به پایان رسیدن دورم و تا اینکه بدنم ریکاوری بشه اگه بخوام با این شدت که الان تمرین میکنم بکنم
هرچی بدست آوردم سوخت میشه

بهترین روش تمرین برای نگهداری به نظر من...اینه که مقدار وزنه کم بشه و روی انقباض عضله بیشتر تمرکز داشته باشی
و مهمتر از اون تو هیچ ستی به ناتوانی نباید برسی...چون رسیدن به ناتوانی = تخریب عضلات .

استراحت بین ستها هم باید بیشتر باشه .
Reply
#26
ریختن بعد دوره بدلیل ورنه زدن نیست کلا توی ایران طرف فکر میکنه تا توی دورس باید که خفت بخوره و مکمل بخوره و اینا بعد که دوره تموم میشه دوباره برمیگرده به چلوخورشت خوری
درست پاکسازی کنی hmb و گلوتامین و یه سری چیزای دیگه که برای نگهداری لازمه مصرف کنی و تغذیت رو پروتئین رو بالا نگه داری لازم نیست شدت تمرین رو خیلی زیاد کم کنی
Reply
#27
Big Die, post: 14480 Wrote:ریختن بعد دوره بدلیل ورنه زدن نیست کلا توی ایران طرف فکر میکنه تا توی دورس باید که خفت بخوره و مکمل بخوره و اینا بعد که دوره تموم میشه دوباره برمیگرده به چلوخورشت خوری
درست پاکسازی کنی hmb و گلوتامین و یه سری چیزای دیگه که برای نگهداری لازمه مصرف کنی و تغذیت رو پروتئین رو بالا نگه داری لازم نیست شدت تمرین رو خیلی زیاد کم کنی
منم به این نکه کاملا واقفم مکملایی که اشاره کردی رو کنار گذاشتم اتفاقا بعلاوه تریبولوس
ولی به مدت یه هفته حداقل شدت تمرین رو باید کم کرد تا این دولت تست صناعی به دولت تست طبیعی منتقل بشه:victory:
Reply
#28
دورت چی بوده سلطان داداش؟چند هفته؟
Reply
#29
Big Die, post: 14483 Wrote:دورت چی بوده سلطان داداش؟چند هفته؟
همش اینجاست
http://e-gym.ir/thread1180.html
Reply
#30
برادران برای کسی که گودی کمر داره انجام حرکت فیله کمر توصیه میشه یا نمیشه؟
Reply
#31
BABY GATOR, post: 15041 Wrote:برادران برای کسی که گودی کمر داره انجام حرکت فیله کمر توصیه میشه یا نمیشه؟
در وهله اول گودی کمر به خاطر قوی نبودن عضلات شکم و همچنین چربی اضافه روی شکم ایجاد میشه، بعد که همه اینها اوکی شد. فیله کمر بزنید. من شنیدم بدتر می کنه فیله کمر.. اما مطمئن نیستم. ولی در مورد شکم مطمئنم.
[Image: phc0z2qsat83djmcyird.gif]
Reply
#32
بین علما اختلاف هستش منم خودم گودی کمر دارم

حرکات فیله کمر خوبه به شرطی که حرکات اصلاحی هم چاشنیش بشه
Reply
#33
اول حرکات اصلاحی بعد فیله یا اگر فیله رفتین تعداد بالا بدون وزنه
شاهکار در تمرین اونی نیست که سنگین ترین وزنه نصفه نیمه و با تقلب بری تمرینی شاهکار که سنگین ترین وزنه با بهترین فورم و تکنیک بری
Reply
#34
از اون سخت تر وسواسیه که توی کات ادم رو میگیره و حس میکنه داره عضله هاش رو از دست میده و وسواس ذهنیش باعث میشه هی رژیم رو شل کنی
من خودم اگه از اول بدنسازی رو شروع میکردم تا موقعی که بادی فتم به 13 14 درصد نمیرسید یه ذره هم تلاش برای عضله سازی نمیکردم
Reply
#35
شما ١/١ گرم پروتيين به ازاي هر كيلو وزن بدن تورژيم داشته به شي و از مكملي هايي مثل گلوتامين و bcaa و مولتي به مقدار كافي استفاده كني عظلاتت هيچي نميشن،
١٠٠ كيلو كه باشي با روزي ١١٠-١٢٠ گرم پروتيين و روي ١٢-١٣ گرم bcaa و ١٥-٢٠ گرم گلوتامين حفظ عضلاتت تضمين ميشه،
Reply
#36
فریدون به همین راحتی ها نیستا فکر کن من تمام ذخایر انرژیم رو توی تمرین با وزنه از دست دادم میام اصلا 15 گرم بی سی ای ای میخورم میرم برای هوازی چقدر مگه بدن رو تامین میکنه؟؟5 دیقه 10 دیقه؟وقتی 45 دیقه هوازی میری با شدت بالا اون نیم ساعت وارد کاتابولیسم نمیشیم؟
یا همین الان صبح من ناشتا میرم هوازی امروز 1040 کالری هم سوزوندم صبح هم که بدن کاملا خالی بازم به نظرت 10 20 گرم بی سی ای ای و گلوتامین جلوی کاتابولیسم رو میگیره؟
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)