Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 3.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
گفتگو درباره تمرینات ورزشی
#13
اونو دیگه باید کریس جواب بده برنامه ایشونه که طبق برنامه باید 1 ست گرم کردنی و سه ست ( 10 30 40 ) اسکوات انجام بدم !
Reply
#14
E-GYM Admin, post: 13403 Wrote:اونو دیگه باید کریس جواب بده برنامه ایشونه که طبق برنامه باید 1 ست گرم کردنی و سه ست ( 10 30 40 ) اسکوات انجام بدم !
به نظر من تغيير توي برنامه در مورد اين يه حركت خيلي بهتر از حذف كاملشه
just let it go........
Reply
#15
اسکات رو با اسمیت بر و تا زانوی نود درجه بیشتر پایین نرو(bench squat)
Reply
#16
تمرینات پا greg از اسکات با دستگاه اسمیت استفاده میکنه...استفاده کردم خیلی خوبه... تعادل دست خودته فشار به کمر نمیاد ... پاهام هم پیشرفت بهتری داشته فکر کنم بخاطر اینه که تمرکز بیشتری موقع اسکات زدن دارم و نگران اسیب دیدگی نیستم
مرا به هيچ بدادى و من هنوز برآنم
كه از وجود تو مويى به عالمى نفروشم
http://www.atizo.se/shop/
Reply
#17
من کلا تو زندگیم یک ست هم اسکات با هالترآزاد نرفتم اگر هوس کنم وزنه آزاد برم با دمبل میرم.
Reply
#18
E-GYM Admin, post: 13387 Wrote:امین ، اینه میگم جمله رو کامل بگو الان اصلا مهم نیست سه معنی میده :

1 . به فلان جام که نمیتونی اسکوات بزنی
2 . اشکال نداره درد کمر طبیعیه ادامه بده جانم
3 . هیچکدام خواستم اسپم بزنم فقط

:bad_smile:

گزینه 4-اشکال نداره از زدن اسکوات چشم پوشی کن جانم
Reply
#19
دیروز پا داشتم برنامم سنگین بود زیادی =گفتم با اسمیت میرم ست اخر از شدت فشار محکم دست به میله اسمیت بود که یهو عضله ساعد گرفت بد جورم گرفت که دستمه سریع ورداشتم . کرمپ موقع اسکوات اخه گوه تو این شانس اگه هالتر بود جان به جان افرین تسلیم میکردم:anger:
شاهکار در تمرین اونی نیست که سنگین ترین وزنه نصفه نیمه و با تقلب بری تمرینی شاهکار که سنگین ترین وزنه با بهترین فورم و تکنیک بری
Reply
#20
THE BLIZZARD, post: 13460 Wrote:دیروز پا داشتم برنامم سنگین بود زیادی =گفتم با اسمیت میرم ست اخر از شدت فشار محکم دست به میله اسمیت بود که یهو عضله ساعد گرفت بد جورم گرفت که دستمه سریع ورداشتم . کرمپ موقع اسکوات اخه گوه تو این شانس اگه هالتر بود جان به جان افرین تسلیم میکردم:anger:

منم همچین اتفاقی واسم افتاد ، ولی با هالتر آزاد داشتم میزدم ، موقع پایین اومدن کم اوردم و هالتر خورد تو گردن Cry
Reply
#21
میگم دیشب تمرین سینه رو یکم سنگین زدم، الان فجیع سینه و سرشونم درد می کنه. نرم باشگاه یا برم به نظرتون ؟:unhappy:
[Image: phc0z2qsat83djmcyird.gif]
Reply
#22
برو
Reply
#23
بچه ها یه سیستم تمرینی جهت نگه داری و حفظ حجم معرفی کنید
چون با به پایان رسیدن دورم و تا اینکه بدنم ریکاوری بشه اگه بخوام با این شدت که الان تمرین میکنم بکنم
هرچی بدست آوردم سوخت میشه
Reply
#24
soltan456, post: 14385 Wrote:بچه ها یه سیستم تمرینی جهت نگه داری و حفظ حجم معرفی کنید
چون با به پایان رسیدن دورم و تا اینکه بدنم ریکاوری بشه اگه بخوام با این شدت که الان تمرین میکنم بکنم
هرچی بدست آوردم سوخت میشه
:electric_shock:
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)