Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سيستم شوك
#1
سيستم شوك ريموت پومينگ

در ميان حركات متنوع تمريني كه هر كدام جايگاه ويژه اي دارند و به قول خودموني جواب پس داده اند يكي از حركات ابداعي و ريز نقش حركت ريموت پومينگ هست . اين حركت بيشتر حالت شوك دادن به عضله خاصي را دارد و نبايد بيشتر از 4 هفته براي يك عضله اجرا شود . نحوه انجام اين حركت بعنوان مثال براي بازو بدين ترتيب هست كه:

ابتدا يك دمبل را بر ميداريم كه با اون بتونيم بين 15 تا 20 تكرار رو بزنيم .سپس در روي ميز مينشينيم و دمبل رو در يك دستمون ميگيريم و تعداد بين 15 تا 20 تكرار رو انجام ميديم سپس بلافاصله دست رو عوض ميكنيم و دوباره 15 تا 20 تكرار رو انجام ميديم . كا اين رول و ترتيب رو به سرعت و با عوض كردن دست ادامه ميديم خب بعد از دو يا سه بار تعويض دست ديگه قادر به انجام دادن تكرار هاي بالا نيستيم ولي همچنان ادامه ميديم تا قدرت ادامه حركت و زدن تكرار به 1 برسد و بعد حتي نتوانيم يك1 تكرار را انجام بدهيم كه در اين حال روش ريموت پومينگ ما به پاياين رسيده است و دم عضلاني بسيار شديدي در بازوان ما ايجاد شده هست كه در آستانه انفجار قرار دارد . يادتان باشد اين روش را در انتهاي حركت تمريني بايستي انجام داد و بعد از اتمام ديگر تمريني نداشته باشيد .

Reply
#2
پمپ گسترده با سیستم 60-40-20

این پمپ خیلی خوبه ...تونستید پایان هر تمرین این روش اجرا کنید

[Image: 60_40_20_get_a_killer_pump_with_rest_.jpg]

60ثانیه حرکت
بعد 10 ثانیه استراحت
40 ثانیه حرکت
بعد 10 ثانیه استراحت
20 ثانیه حرکت


منبع:
http://www.bodybuilding.com/fun/60-40-20...pause.html


دانلود فیلم
[MEDIA=youtube]m1Adm_US2o0[/MEDIA]
مرا به هيچ بدادى و من هنوز برآنم
كه از وجود تو مويى به عالمى نفروشم
http://www.atizo.se/shop/
Reply
#3
ممنون ازت مصطفی‌جان بابت پست مفیدت ، من میخ‌ام این روش رو امتحان کنم ،لی خب چندتا س،ال تو ذهنم هست ، متنشو خوندم ،لی جواب سوالامو نگرفتم ،ممنون میشم از بچه ها اگه کسی میتونه کمک کنه
مثلا من امروز سرشونه دارم ، ۴ تا حرکت ، باید ۴ حرکت رو بزنم ،بعد اخر تمرین سرشونه بیام مثلا نشر کنار رو ۳ ست با این تکنیک بزنم ؟
۲_ ایا میشه حرکت دیگه ای جایگزین این نشر کنار کرد ؟مثلا سرشونه دمبل پرس ؟
۳_ واسه دیگر عضلات چه حرکتایی رو یاید انتخاب کرد برای انجام این تکنیک ؟ مثلا روز تمرین سینه ،چه حرکتی رو با این تکنیک انحام بدم؟ یا روز بازو ؟
Reply
#4
کیوان جان تو متن در مورد جایگزین کردن حرکت دیگه ایی نگفته ! شما اخر هر تمرین، میتونی این تکنیک نشر بزنی ... قشنگ پمپ تو سرشانه .بازوها حس میکنی ...رگهای سرشانه میخواد منفجر بشه :دی

دمبل هم سبک انتخاب کن تا بتونی تو زمان خودش بدون وقفه بزنی ( اگه دمبل سنگین باشه وسطها کم میاری!)

واسه عضلات دیگه چیزی نگفته اما خودم برای پشت بازو سیمکش امتحان کردم
مرا به هيچ بدادى و من هنوز برآنم
كه از وجود تو مويى به عالمى نفروشم
http://www.atizo.se/shop/
Reply
#5
1.بلی
2.حرکاتی که سریعتر انجام میشن مثلن حرکتی نو یک دقیقه بتونی 30 تکرار بری بهتره از حرکتی که 15 تکرار انجام میشه
3.مثلن پرس دستگاه اگر تو باشگاتون هست یا روز بازو جلو بازو سیم کش
Reply
#6
1364648, post: 98212, member: 43 Wrote:کیوان جان تو متن در مورد جایگزین کردن حرکت دیگه ایی نگفته ! شما اخر هر تمرین، میتونی این تکنیک نشر بزنی ... قشنگ پمپ تو سرشانه .بازوها حس میکنی ...رگهای سرشانه میخواد منفجر بشه :دی

دمبل هم سبک انتخاب کن تا بتونی تو زمان خودش بدون وقفه بزنی ( اگه دمبل سنگین باشه وسطها کم میاری!)

واسه عضلات دیگه چیزی نگفته اما خودم برای پشت بازو سیمکش امتحان کردم
مرسی بابت پاسخت عزیزم
فقط این نکته میمونه که به نظرتون واسه سینه چه حرکتی بهتره زده بشه با این تکنیک ؟ پرس سینه دمبل خوبه مثلا ؟
Reply
#7
مرسی از جفتتون ،لطف کردین وقت گذاشتین :-)
:khan4:
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  سيستم ترکیبی تمرينات فريب دهنده (Deceiver ) AmirK 0 455 02-14-2013, 01:19 PM
Last Post: AmirK
  سيستم تمريني hst AmirK 0 484 02-14-2013, 01:16 PM
Last Post: AmirK
  سيستم دايره اي AmirK 0 552 02-14-2013, 02:34 AM
Last Post: AmirK



Users browsing this thread: 1 Guest(s)