Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اسیبهای ورزشی و راه درمان
#37
کمربند نمیخواد؟ این دیگه ازون حرفا بود کلا همه حرکتهای ایستادنی اگر از وزنه متوسط بیشتر باشه حتما و حتما کمربند میخواد مخصوصا تو حرکاتی مثل این و اسکات و ددلیفت.
Reply
#38
من اصولا به این وسایل اعتقادی ندارم بدن رو تنبل بار میاره من تا حالا کمربند نبستم برا هیچ حرکتی خداروشکر تا حالام ازین مورد ضربه نخوردم
Reply
#39
Amin Khan, post: 30919 Wrote:من اصولا به این وسایل اعتقادی ندارم بدن رو تنبل بار میاره من تا حالا کمربند نبستم برا هیچ حرکتی خداروشکر تا حالام ازین مورد ضربه نخوردم
کاملا با این مورده تنبل بار آوردن موافقم
Reply
#40
یعنی برای اسکات پاهم نمیبندی
بی خیال بی ارزشی ها شو ، احساساتت رو همچو اندامت عضلانی کن!
Reply
#41
نه نمیندم یه حدی وزنه میزارم که زور پاهام بررسه دیگه از کمر نخوام استفاده کنم، اصولا خیلی از کسایی که بدنسازی رو اماتور کار میکنن تمرین رو با حمالی اشتباه میگیرن( اینو یه بار یه جا دیگه گفتم دعوا شد ) :bad_smile:
Reply
#42
Amin Khan, post: 30923 Wrote:نه نمیندم یه حدی وزنه میزارم که زور پاهام بررسه دیگه از کمر نخوام استفاده کنم، اصولا خیلی از کسایی که بدنسازی رو اماتور کار میکنن تمرین رو با حمالی اشتباه میگیرن( اینو یه بار یه جا دیگه گفتم دعوا شد ) :bad_smile:

اتفاقا این جمله رو باید طلا گرفت زد سر در سازمان ملل !!!
من بعضی جاها رکوردم مسخره است اما سگش شرف داره به تقلب و دست و پا الکی زدن بلاخره هم با صبر و حوصله بالا میره ! اکثر اونایی که حمال وزنه ان اومدن ۲ ماهه ردیف بشن برم پی دختربازیشون ! کسی برنامه داشته باشه حمالی نمیکنه !!!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Reply
#43
من نمیفهمم یعنی اگر مثلا سرشونه من توان داره که با دمبل 40 کیلویی 8 تکرار پرس سرشونه برم ولی ستون مهره در این حالت متحمل فشار میشه و تمرکزم روی عضله رو به هم میزنه و منو مجبور میکنه کمربند ببندم نباید این کارو بکنم و مثلا با وزنه 25 کیلویی برم؟ من فکر نمیکنم.
حمالی و تقلب یه بحثه فشار روی ستون مهره به واسطه وزنه یه بحث دیگه قدرت عضلانی ربطی به قدرت اسکلت استخوانی نداره با بدنسازی به تدریج تراکم بافت استخوان و تاندونها تقویت میشه ولی ستون مهره ها به خاطر نوع قرار گیریش همچنان آسیب پذیر باقی میمونه.
حتی اگر وزنه متناسب با توان عضلانی باشه یک لحظه غفلت تو نوع صحیح حرکت و برهم خوردن فورم که در طی سالها اجتناب ناپذیره میتونه تا آخر عمر خونه نشینت کنه.
قویترین بدنسازا در تمام سطوح اگر ببینی همبشه تو حرکات سنگین از وسایل حفاظتی کمک میگیرن.
Reply
#44
یکی از فامیلامون .. الان متوجه شده که بیماری نرمی استخوان داره !
رفته دکتر - دکتره ۳ تا آمپول داده .. هر ماه یکی میزنه - بعدش گفته ورزش سنگین نکن .
و اینکه باید عضضلات ساق و پشت رانت رو قوی کنی !
و گفته که استخر بهتر از بدنسازی هست.

دوستان نظر شما چیه ؟


                                                                                                                                                                                                     [SIGPIC][/SIGPIC]
Reply
#45
برای بیماری ها حتما آب درمانی بیشتر جواب میده
Reply
#46
سلام دوستان من یه مدت زیادی بود ددلیفت نمیرفتم. قصد داشتم دوباره شروع کنم که متاسفانه با انتخاب وزنه سنگین توی حرکت آخر ست دوم، با فرم نامناسبم دچار مصدومیت بخش پایینی کمر شدم به طوری که به سختی می تونم 10 قدم راه برم. حالا می خواستم ببینم اقداماتی که الان می تونم انجام بدم چیه؟ چه دارویی مصرف کنم واسه گرفتگی یا چه پمادی یا هر اقدام دیگه ای (قبل از مراجعه به دکتر)؟
Reply
#47
هیچ تجویزی برای خودت نکن و سریع برو پیش پزشک


Sent from my iPhone using Tapatalk
[SIZE=6][SIZE=5][SIZE=4]انسان ها نادان به دنیا می آیند نه احمق، آنها توسط آموزش و پرورش احمق می شوند



[/SIZE]

[/SIZE]
[/SIZE]

Reply
#48
آخه تا فردا صبح که متخصصی پیدا نمیشه برم پیشش، امشبو یعنی هیچ کاری نکنم؟
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)