Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برنامه هاي تمريني روتين مدلها و ورزشكاران معروف
#25
چرا خوب بود ..
یعنی اومدم خونه فرداش... پشت بازوها خیلی خوب فرم داشتند :red_heart:
بازوهامم هنوز که سفت میکنم ..میگیره .
دلم میخواد برنامه پا رو هم برم.
ولی .. این هفته اسکوات بلغاری رو نزدم.
با یه جرکت دیگشو.. دیگه داشتم میمردم .:nothing_to_say:


                                                                                                                                                                                                     [SIGPIC][/SIGPIC]
Reply
#26
خوش گذشته انشالله ؟
ایمان جان ما رو تو کف میزاری غیبت میزنه ؟ منتظریم بوخودا !
Reply
#27
amiN, post: 9989 Wrote:چرا خوب بود ..
یعنی اومدم خونه فرداش... پشت بازوها خیلی خوب فرم داشتند :red_heart:
بازوهامم هنوز که سفت میکنم ..میگیره .
دلم میخواد برنامه پا رو هم برم.
ولی .. این هفته اسکوات بلغاری رو نزدم.
با یه جرکت دیگشو.. دیگه داشتم میمردم .:nothing_to_say:
حركت پاهاش واقعا سنگينه آدم ديگه راه نيتونه بره آخراش:electric_shock:.....ايراني هام معمولا پاهاشون ضعيف ترين نقطه بدنشونه دقيقا مثل خودم:bad_smile:

E-GYM Admin, post: 9991 Wrote:خوش گذشته انشالله ؟
ایمان جان ما رو تو کف میزاری غیبت میزنه ؟ منتظریم بوخودا !
جاي شمااااااااا خالي....اگه ميدونستم در اين حد منتظرين با دودي كفتري چيزي به دستتون ميرسوندم:haha:
just let it go........
Reply
#28
[Image: 2626d850c80e.jpg]

كي و چگونه شروع به تمرين كردي؟
من در روآنك بزرگ شدم و در حال حاضر در نشويل و به عنوان مربي خصوصي فعاليت ميكنم.من در همه مقاطع زندگيم آدم فعالي بودم.از بچگي به بسكتبال و بيسبال علاقه داشتم به طوري كه بسكتبال به رشته اصليم در دوران دبيرستان بدل شد.باورتون نميشه اگه بدونيد چقدر از كار با وزنه متنفر بودم و چون چند روز در هفته براي بسكتبال مجبور به تمرين بوديم خيلي از ست ها رو نميزدم و مطمئنا رشد چشمگيري در اين ضمينه نداشتم.
بعد از فارق التحصيلي مدرسه هركسي يك هفته به ساحل ميرفت و يكي از دوستاي من بدن خيلي خوبي رو نسبت به يك بچه 17 ساله ساخته بود و به من اين انگيزه رو داد تا بعد از برگشت شروع به تمرين كنم.در 18 سالگي و با قد 191 سانتيمتر فقط 78 كيلو وزن داشتم و هدف اصليم از بدنسازي گنده شدن بود !!!!! پس شروع به تمرين با وزنه در زيرزمين خونه پدر و مادرم كردم و تمام مجله هاي مربوط به بدنسازي رو ميخواندم تا هرچه ميتونم بيشتر اطلاعات به دست بيارم. خيلي زود به حس دم كردن و پمپ شدن خون معتاد و بعد از اون عاشق تمرين كردن شدم.
اولين باري كه بدنم شروع كه تغيير شكل كرد من رو غرق در تمايل به بزرگ تر شدن كرد و بعد از چند سال سخت در زيرزمين بلاخره جرات رفتن به باشگاه رو پيدا كردم.چيزي كه در اون زمان متوجه اهميتش نبودم تغذيه بود.راستش من آدم پر اشتهايي نبودم و همين باعث ميشد تا در چند سال اول به زور غذا بخورم.حتي يادم مياد يكبار از يكي از بچه هاي گنده تر باشگاه پرسيدم كه مكملي براي افزايش اشتها وجود داره يا نه !!
وقتي به سن 21 سالگي رسيدم تصميم گرفتم تا تمام اطلاعاتي رو كه داشتم جمع كنم و به عنوان مربي خصوصي شروع به فعاليت كنم.در اون زمان وزنم به 115 كيلو رسيده بود (مطمئنا به اين فكر ميكنيد كه بلاخره پر اشتها شده بودم) هرچند بدن خوبي نداشتم چون توي رژيم غذاييه ديدن بودم!!! هرچيزي رو كه ميديدم و به نظر خوب ميرسيد رو ميخوردم.بيشتر غذا هاي روزانه ي من پيتزا و همبرگر و باز هم همبرگر بود.
مسابقه چيزي بود كه هميشه برام جالب بود ولي با قد 191 سانتيمتر ميدونستم كه استيج بدنسازي برام خارج از بحث است.براي همين در سال 2007 تصميم گرفتم تا در مسابقات هفتگي در ميامي در رشته ي فيتنس مدلينگ شركت كنم.براي اين مسابقات از وزن 115 كيلو به وزن 97 كيلو گرم رسيدم ولي با اين حال هنوز هم از وضعيت بدنم راضي نبودم چون حتي در اون زمان هم به ميزان اهميتي كه تمرين هوازي و تغذيه در شكل بدن ايفا ميكنه پي نبرده بودم.در اين وضعيت رتبه ي 25 ام از 75 نفر رو بدست آوردم و توسط Adam Silver از موسسه ي سيلور مدلينگ مورد توجه قرار گرفتم.اون عكس هاي روز بعد از مسابقه من رو ديد و با من در مورد وجود احتمال اومدن من به نيويرك صحبت كرد.بعد از اون روز ديگه خبري از كسي نشد و من هم كه ديگه كاملا نا اميد شده بودم ديگه بهش فكر نميكردم تا اينكه چند ماه بعد تلفني از طرف ادم بهم شد و ازم پرسيد كه امكان حضور در واشنگتن رو دارم يا نه.روز بعد در واشنگتن بودم !!! در اون زمان خيلي هيجان زده بودم .
همين روز مطلع شدم كه قراره از من در كاتالوگ آندر آرمور استفاده بشه.بعد از اين اتفاق تصميم گرفتم كه تمام وقت و كارم رو معطوف به فيتنس كنم پس در سال 2008 به نيويرك رفتم و دوباره در مسابقات ميامي شركت كردم كه به رتبه ي 9ام از 100 نفر انجاميد(در ورزن 95 كيلو).از وضعيت بدنم راضي بودم چون كات ترين وضعيتم بود.بعد از يكسال اقامت در نيويرك با افراد نادرست قاطي شدم و پارتي رفتن به اولويت من در اومد.از اونجايي كه صعنت لباس توي نيويرك حكم راني ميكنه تصميم گرفتم تا به مدل لباس تبديل بشم چون مطمئنا پول بيشتري توش بود.براي همين در اواخر سال 2008 با هدف لاغر شدن كار با وزنه رو كنار گذاشتم.تمرين هوازي زيادي انجام ميدادم و هدف اصليم كار با يكي از 10 شركت برتر در ضمينه مدل لباس بود.Jason Kanner كه يكي از مدل هاي معروف اون زمان بود با من قرار داد بست و من فكر ميكردم كه قراره معروف ترين بشم در حالي كه اصلا از اين خبرا نبود.همينطوري كه قبلا گفتم اولويت من رفتن به پارتي بود و يك برنامه بد براي لاغر شدن داشتم كه شامل گرسنگي كشيدن و كشيدن زياد سيگار براي كم كردن اشتها بود. بعد از چند روز گرسنگي كشيدن اين كار نتيجه معكوس روي من ميذاشت و شروع ميكردن به خوردن همه چيز كه جبران كردن اون تمرينات بي پايان هوازي رو طلب ميكرد.
در نتيجه اين برنامه هاي غلط دچار افسردگي شدم كه به مدت چند ماه ادامه داشت.اين روند تا جايي ادامه داشت كه تصميم به ترك نيويرك و اقامت در نشويل گرفتم.در اين زمان بود كه بلاخره زندگيم در يك روند درست وارد شد.دوباره به كارهاي روتين برگشتم و كار با وزنه رو دوباره شروع كردم و الان به طور يقين ميتونم بگم كه بدنسازي زندگيه من رو نجات داد.
اگر سريع به جلو بريم در سال 2012 ذات الريه گرفتم كه باعث شد يك ماه كامل مريض باشم.در عمرم تا اين حد مريض نشده بودم.و وقتي همچين چيزي رخ ميده وقت زيادي براي فكر كردن پيدا ميكنيد. در اين مدت 7 كيلو كم كردم تا به وزن 90 كيلو برسم.به خودم گفتم وقتي بهتر شدم شروع به تمرين ميكنم. سخت تر از هميشه. تا بتونم توي فيتنس مدلينگ حرفي براي گفتن داشته باشم.با Tad Inoue صحبت كردم تا بعد از به دست اوردن سلامت كاملا شروع به دادن برنامه غذايي به من بكنه و بعد از چند ماه كار با اون بدنم وارد مرحله ايي كاملا جديد شد.به همين تازگي هم عكسي با Jason Ellis گرفتم كه مورد علاقه ترين عكس من تا به حاله.

[Image: ba18772fc70c.jpg]

چه اشتباهاتي رو به عنوان تازه كار انجام دادي؟
به عنوان يه تازه كار دو تا از اشتباهات اصلي من نگذاشتن وقت براي ايجاد يك برنامه غذايي خوب و استفاده از وزن هاي بيش از اندازه سنگين بود كه باعث ميشد فرم اجراي حركات درست انجام نشه.
يادم مياد براي يك مدت طولاني قبل از تمرين دو تا دوبل برگر ميخوردم !!! و در اون زمان بيشتر از فرم به اعداد توجه ميكردم

ميدانيم كه پشتكار كليد اصلي است.چه راهكارهايي براي ثابت قدم بودن پيشنهاد ميكني؟
هدف هاي واقع بينانه براي خودتون تعريف كنيد و برنامه ايي براي رسيدن به اون داشته باشيد و بدونيد كه يكشبه به اون نخواهيد رسيد.
اين اسونه بگيد چي ميخوايد ولي اما بايد اين خواستن رو هم در خودتون به وجود بياريد تا هر روز به كارش بگيريد و در اخر به بدني كه دوست داريد برسيد.
هميشه به حرف بدن خودتون گوش بديد.اگه احساس ميكنيد بايد شدت رو پايين بياريد پس پايينش بياريد.هيچوقت قدرت استراحت و ريكاوري رو دست كم نگيريد.
به اين باور برسيد كه هر يك روز براي شما فرصتيه براي رسيدن به بدني كه دوست داريد و بايد از همين روز استفاده كنيد.

در موقع تمرين به اهنگ گوش ميدي؟
بعد از فيتنس موزيك دومين اشتياق زندگي منه و وقتي نوبت به موسيقي ميرسه من خيلي سخت پسند ميشم ولي براي جواب به سول بايد بگم كه بله در حين تمرين آهنگ گوش ميدم.
مودي كه در اون روز دارم تعيين ميكنه كه به سبكي گوش بدم ولي معمولا رپ.هيپ هاپ.ار اند بي و راك گوش ميدم و خواننده هايي كه ميتونيد توي موزيك پلير من پيدا كنيد اينها هستند.
Big Sean, Bob Marley, Chief Keef, DJ Drama, Drake, Krewella, Mimosa, Tiesto, Avicci, Afrojack, The Weeknd, Miguel, Kendrick Lamar, Gucci Mane, Trinidad James, Wiz Khalifa, MMG, Hatebreed, Disturbed, Incubus, Killswitch Engage and Asking Alexandria

[Image: c638784cf213.jpg]

در اخرين تكرار ست ها كه بايد با تمام وجود فشار بياري به چي فكر ميكني؟
من از درد لذت ميبرم و ميدونم كه هرچقدر درد بيشتري رو تحمل كنم قدرتمند تر خواهم شد چه از نظر جسماني چه از نظر روحي.
براي داشتن بدني كه ميخوام بايد خودم رو به طرف فوق العاده ها هل بدم و كارهايي رو بكنم كه ديگران نميخواهند انجام دهند.چيزي كه در اخرين حركت از ست ها بيشتر توي ذهنم مياد صحنه ايي از فيلم Pumping Iron جايي كه آرنولد داره اسكات ميزنه است و به يار تمرين اش ميگه: "الان وقت جدي بودنه "

در مورد تمرين با ماشين يا وزنه چي فكر ميكني و كدوم رو ترجيح ميدي؟
خيلي از بدنهاي عالي فقط با تمرين هاي مبتني بر دمبل و هالتر شكل گرفته اند و اگر قرار باشد يكي را انتخاب كنم مطمئنا همين خواهد بود ولي من بيشتر ترجيح ميدهم از هردوي اينها استفاده كنم.هركدوم از اين روش ها براي هدف خاصي طراحي شده اند و براي رسيدن به بدني مناسب بايد از هردوي آنها سود جست.
مزيت استفاده از ماشين تفكيك كردن عضله ي در حال تمرين با بقيه عضلات است و همچنين امنيت بيشتر آن در حالي كه مزيت استفاده از وزنه درگيري عضلات تثبيت كننده است در حالي كه ريسك مصدوم شدن رو افرايش ميده

به چي بيشتر از همه افتخار ميكني؟
من افتخار ميكنم كه چيزي سالم و مثبت براي انجام دادن پيدا كرده ام كه واقعا بهش علاقه دارم و همچنين اينكه ميتونم الگويي براي همه ي مردم جهان باشم.من عاشق خوندم اي ميل هايي هستم كه بهم ميشه و توش از انگيزه ايي كه به مردم براي عوض كردن زندگيشون دادم صحبت شده.

معمولا دوره كات داري يا تمام مدت سال تفكيك عضلات رو حفظ ميكني؟
من تمام سال تفكيكم رو حفظ ميكنم و در اين مورد عاشق يكي از جملات Lee Haney هستم كه ميگه " اگر نميتونيد خمش كنيد.حملش نكنيد"
من الزامي در خوردن چربي هاي اضافه نميبنم در حالي كه ميشه قدرت چشايي رو به هر چيزي عادت داد.

چه نوع تمرين هوازي انجام ميدي؟
ماشين مورد علاقه من stepmill است ولي هراز چند گاهي هم از stair climber و تردميل شيب دار استفاده ميكنم.
خيلي دوست دارم تا از سيستم (High-intensity interval training(HIIT استفاده كنم درحالي كه تمركز اصلي من روي اجراي حركات با شدت كم بنا شده. اجراي حركات كارديو براي هركسي در طول سال لازمه نه فقط براي متابولسيم بلكه براي اينكه بايد مهمترين عضله بدن رو هم تمرين بديد.قلب !!

در شرايط اوجت رژيم غذاييت به چه صورتي است؟
مقدار پروتئين و چربي دريافتي من در تمام طول سال يكسانه .تنها تفاوتي كه براي رفتن به شرايط اوج در رژيم اتفاق ميافته ميزان و نحوه دريافت كربوهيدات هاست.من معمولا از آيته به عنوان ترازو استفاده ميكنم به اين ترتيب كه چيزي كه در آينه ميبينم ميزان دريافت من از كربوهيدرات ها رو تعيين ميكند.

[Image: a02387b02ce7.jpg]

ورزشكار يا مدل فيتنس مورد علاقت كيست؟

آرنولد و فرانك زين.از بدن كلاسيك اونها خوشم مياد.من خيلي چيزهاي زيادي از مطالعه تمرينات و تفكرات آرنولد ياد گرفتم كه مطمئنا بهم كمك زيادي در رسيدن به چيزي كه ميخواستم كرده.

چه مكمل هايي استفاده ميكني؟
Meal 1 – Multi Vitamin, 5g Glutamine, Omega 3,6,9, Vitamin C, Vitamin D3
Pre Workout (20 minutes before gym) – 10g AAKG, 5g glutamine, 10g BCAA, 5g Creatine Monohydrate, 750mg Agmatine, large black coffee
Post Workout – 5g Creatine Monohydrate, 10g BCAA, 5g glutamine
Meal 6 – Multi Vitamine, Multi Mineral, Vitamin C

سه توصيه براي كسايي كه ميخوان به بدن ايده آل شون برسند؟
روي برنامه غذايي مناسب تمركز كنيد
به بهترين فرم اجراي حركات برسيد البته با حضور عضله ذهن !!
صبور باشيد


Name: Tyler McPeak
Born: 1984
Height: 6’3
Weight: 205lb - 220lb
Website: [URL="http://www.tylermcpeak.com"]www.tylermcpeak.com[/URL]
f./boo/k fanpage: [URL="http://www.f./boo/k.com/tyler.mcpeak"]www.f./boo/k.com/tyler.mcpeak[/URL]
Youtube channel: [URL="http://www.youtube.com/tylermcpeak"]www.youtube.com/tylermcpeak[/URL]
ترجمه اختصاصي از خودمConfuseduper_man:
just let it go........
Reply
#29
عالی بووووووووووووود:red_heart:

من الزامي در خوردن چربي هاي اضافه نميبنم در حالي كه ميشه قدرت چشايي رو به هر چيزي عادت داد.

تو صفحه شخصیش دیدم از از محصولات Champion Performance استفاده میکنه
مرا به هيچ بدادى و من هنوز برآنم
كه از وجود تو مويى به عالمى نفروشم
http://www.atizo.se/shop/
Reply
#30
جالبه برام قبل تمرین هم 10 گرم aakg که از آرژنین عادی قویتره مصرف داره هم 750 میلیگرم آگماتین ! نترکه یوهو ! :electric_shock:
Reply
#31
يه چندباري تركيده فكر ميكنم :haha:
فقط چيزي كه برام جالبه اين قضيه افسردگيه....چندوقت پيشم توي يه خبر شنيدم تعداد زيادي از مدلهاي لباس افسردگي وخيم دارن طوري كه قانونايي در اين ضمينه وضع كردن
just let it go........
Reply
#32
دستت درست خیلی لذت بردم :red_heart: فقط منبع مقاله رو ذکر میکنی ؟
Reply
#33
Majid, post: 10088 Wrote:دستت درست خیلی لذت بردم :red_heart: فقط منبع مقاله رو ذکر میکنی ؟
من تمام اين برنامه ها رو و مصاحبه ها رو چند ماه پيش ذخيره كردم....متاسفانه منبعش رو يادم نمياد.تنها كاري كه ميتونم بكنم اينه كه اينگليسيشو براتون بذارم اگه بخواين
just let it go........
Reply
#34
کسی میدونه لازار از کدوم کمپانی مکمل استفاده میکننه؟
Reply
#35
skrilexx, post: 10181 Wrote:کسی میدونه لازار از کدوم کمپانی مکمل استفاده میکننه؟
خيلي رو اين چيزا حساب نكن اگه جايي هم كمپاني مصرفي لازار يا هركس ديگه ايي رو بنويسن بيشتر جنبه تبليغي داره !!
just let it go........
Reply
#36
ممنون داداش شما که زحمتشو میکشی فارسی برنامه هارم بزار که بفهمیم چی به چیه:victory:
مخصوصا لازار
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  مشاوره انتخاب برنامه تمريني AmirK 54 2,078 02-04-2016, 03:02 PM
Last Post: Big Die



Users browsing this thread: 1 Guest(s)