Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مباحث متفرقه در مورد تغذیه روزانه
#25
این بروکلی مثل اینکه از اهمیت شگرفی برخورداره !
Reply
#26
Azooz, post: 13608 Wrote:من قبلاً چیزایی می خوردم که چربی های بدی داشت و باید توی ناحیه شکم ذخیره میشدن، اما این اتفاق نمی افتاد، بیشتر دنبال چرای ​رفتار هستم. خوراک های خوب چربی آورد، خوراک های بد نه ؟ چرا ؟

کی گفته چربی بد فقط باید توی شکم ذخیره شه؟

چون اون زمان جای دیگه ذخیره میشده به چشم نمیومده. اما الان که خودنت وزن اضافه کردی اون جاها پرشده میاد میره واسه شکم خیلیم فرق نداره چربی خوب باشه یا بد یا کربو اگه کالری اضافه بیا حالا هرچی باشه ذخیره میشه.

یه احتمالم هست شما که همیشه کالری اضافه نمیاوردی ؟اگه بود باید الان اضافه وزن داشتید؟شاید گاهی اوقات بود.
اما الان اگه بخوری از همون غذای خوبم که بگیری مداوم میخوری.

خدایش سوال سختیه از تست کنکور سختره.:haha:
                          عجله براي زود رسيدن حالا كه زود رسيدم/ ميبينم اينجا كه بدتره
Reply
#27
الان همینطور که داشتم نهارمو میجوئیدم به این فکر میکردم با اینهمه گوشت که تو سبد غذائیمه نقرس نگیرم !!! سابقه خانوادگی هم دارم !!!
کسی میدونه راه پیشگیریش چیه ؟ اصلا کسی که ورزش میکنه و نیازش به مواد غذائی پروتئین دار مثل گوشت بالاتره در معرض نقرس هست یا نه ؟
Reply
#28
مگه چقد گوشت میخوری مایه دار؟
Reply
#29
گوشت قرمزت رو با بوقلمون و ماهی جایگزین کن
البته نقرس از تمام پروتئین ها بوجود میاد اما عامل اصلیش گوشت قرمز هست
انجیر بخور الان فصلشه برای نقرس خوبه بهترین میوه هم برای گروه خونی او هست
Reply
#30
برنامه غذایی مسعود
قبل صبحانه( 8 صبح):
یک لیوان چای سبز
صبحانه(8:20 صبح):
4 عدد سفیده ابپز+یک زرده ابپز+40گرم پنیر کم چرب+50 گرم نان جو+4 عدد گردو
میان وعده(10 صبح):
یک سیب + یک میوه مورد علاقه
ناهار(12 ظهر):
200 گرم گوشت بدون چربی گوساله + 10 قاشق برنج قهوه ایی بدون روغن + سالاد کلم و کاهو
میان وعده( 1 ساعت قبل تمرین):
یک کاسه عدسی + 2 عدد سفیده تخم مرغ
میان وعده(بلافاصله بعد تمرین):
4 عدد خرما + یک سیب
میان وعده(1ساعت بعد تمرین):
یک کاسه عدسی + یک عدد تن 120 گرمی ماهی در اب نمک
شام:200 گرم گوشت سینه بوقلمون یا مرغ کبابی + یک ظرف سالاد کاهو و کلم + یک کاسه ماست کم چرب
میان وعده( قبل خواب):یک لیوان شیر کم چرب+5عدد بادام درختی
============
اینکه هر روز ادم یک چیز بخوره غیر ممکنه برای همین باید خودت هم توش تا حدی بتونی نو اوری کنی به طور مثال میتونی کربوهیدرات وعده ناهار رو نبدیل به سیب زمینی یا ماکارونی سمولینا یا نون جو بکنی پروتئین رو به جای گوشت ماهی استفاده کنی یه روزایی اصلا ادم میلش به پروتئین حیوانی نمیکشه میتونی مقدارش رو کم کنی از پروتئین های گیاهی مثل نخود فرنگی و ... بخوری فقط خورشت نخور یا عدسی رو تبدیل به سیب زمینی اب پز بکنی
Reply
#31
دوستان این کنسرو های سبزیجات که توش نخود فرنگی و هویج و ذر ت داره بدرده من که تو رژیمم میخوره؟/ میخوام شبا مصرف کنم
Reply
#32
ُS@eed, post: 14623 Wrote:دوستان این کنسرو های سبزیجات که توش نخود فرنگی و هویج و ذر ت داره بدرده من که تو رژیمم میخوره؟/ میخوام شبا مصرف کنم

به نظر من که عالیه..
امیرم مصرف میکنه
منم دنبالش هستم ..ندیدم هنوز !


                                                                                                                                                                                                     [SIGPIC][/SIGPIC]
Reply
#33
نه اگر به عنوان یه وعده غذایی شبانه میخوای بدردت نمیخوره ولی اگر به عنوات تکمیل کننده غذا میخوای چیز خوبیه منتها شبها تو رژیم ذرت جالب نیست بیشتر تو روز به کار میاد.
Reply
#34
Big Die, post: 14542 Wrote:برنامه غذایی مسعود
قبل صبحانه( 8 صبح):
یک لیوان چای سبز
صبحانه(8:20 صبح):
4 عدد سفیده ابپز+یک زرده ابپز+40گرم پنیر کم چرب+50 گرم نان جو+4 عدد گردو
میان وعده(10 صبح):
یک سیب + یک میوه مورد علاقه
ناهار(12 ظهر):
200 گرم گوشت بدون چربی گوساله + 10 قاشق برنج قهوه ایی بدون روغن + سالاد کلم و کاهو
میان وعده( 1 ساعت قبل تمرین):
یک کاسه عدسی + 2 عدد سفیده تخم مرغ
میان وعده(بلافاصله بعد تمرین):
4 عدد خرما + یک سیب
میان وعده(1ساعت بعد تمرین):
یک کاسه عدسی + یک عدد تن 120 گرمی ماهی در اب نمک
شام:200 گرم گوشت سینه بوقلمون یا مرغ کبابی + یک ظرف سالاد کاهو و کلم + یک کاسه ماست کم چرب
میان وعده( قبل خواب):یک لیوان شیر کم چرب+5عدد بادام درختی
============
اینکه هر روز ادم یک چیز بخوره غیر ممکنه برای همین باید خودت هم توش تا حدی بتونی نو اوری کنی به طور مثال میتونی کربوهیدرات وعده ناهار رو نبدیل به سیب زمینی یا ماکارونی سمولینا یا نون جو بکنی پروتئین رو به جای گوشت ماهی استفاده کنی یه روزایی اصلا ادم میلش به پروتئین حیوانی نمیکشه میتونی مقدارش رو کم کنی از پروتئین های گیاهی مثل نخود فرنگی و ... بخوری فقط خورشت نخور یا عدسی رو تبدیل به سیب زمینی اب پز بکنی
این رژیم واسه چه تیپ بدنی هستش؟ یعنی چاقه که میخواد لاغز کنه یا وزن کم کنه یا چربی بسوزونه (هرسه تاش یکیه احتمالا)؟ یا برعکس؟ یا اینکه معمولی هستش اما نمیخواد چربی بیاره یا چاق بشه و در حال ساختن عضله است؟
چون من خودم در حال چربی سوزی هستم بعضی از این موارد واسه من منع شده تعجب کردم واسه ایشون تجویز شده. به علت شباهت برنامه گفتم شاید مثل من کمی چربی دارند برای همین واسم عجیب بود. ممنون میشم توجیهم کنید :big_smile::victory:
Reply
#35
نه شکر داره و مواد توش هم ارزش غذاییشون کم شده !
ولی واسه تنوع کنار غذا یکی 2بارش خوبه
Reply
#36
BABY GATOR, post: 14669 Wrote:این رژیم واسه چه تیپ بدنی هستش؟ یعنی چاقه که میخواد لاغز کنه یا وزن کم کنه یا چربی بسوزونه (هرسه تاش یکیه احتمالا)؟ یا برعکس؟ یا اینکه معمولی هستش اما نمیخواد چربی بیاره یا چاق بشه و در حال ساختن عضله است؟
چون من خودم در حال چربی سوزی هستم بعضی از این موارد واسه من منع شده تعجب کردم واسه ایشون تجویز شده. به علت شباهت برنامه گفتم شاید مثل من کمی چربی دارند برای همین واسم عجیب بود. ممنون میشم توجیهم کنید :big_smile::victory:

من 2-3 کیلو اضافه دارم میخوام کم کنم،چاق نیستم و اینکه عضله هم بیارم
البته خود ایشون بیان توضیح بدن فکر کنم براتون بهتر باشه
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)