Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مباحث متفرقه در مورد تغذیه روزانه
#13
اطلاع دقیق ندارم اما دیگه اینو نیاز سخت بگیری هر ماهی ای که برات مقدوره مصرف کن همین که ماهی باشه کافیه
Reply
#14
[Image: 971694_196170317215443_1303072773_n.jpg]
مرا به هيچ بدادى و من هنوز برآنم
كه از وجود تو مويى به عالمى نفروشم
http://www.atizo.se/shop/
Reply
#15
دوستان من تیپ بدنیم اکتومورفه، قبل از شروع بدنسازی با وزن ناچیزی که داشتم، هر هله هوله ای که می دیدم می خوردم، نوشابه و چیپس و پفک به تعداد خیلی زیاد، فست فود هم خیلی زیاد، شیرینی، شکر و ... غذای خیلی چرب، اما درصد چربی بدنم فکر کنم ۱۰٪ بود، اما بعد از شروع بدنسازی تقریباً مصرف نوشابه و چیپس و شکر و فست فود رو به ۰٪ رسوندم ، تعداد وعده ها بیشتر شد و... اما بدنم یکم چربی گرفته. دلیل این رفتار عجیب بدنم چیه ؟
[Image: phc0z2qsat83djmcyird.gif]
Reply
#16
Azooz, post: 13565 Wrote:دوستان من تیپ بدنیم اکتومورفه، قبل از شروع بدنسازی با وزن ناچیزی که داشتم، هر هله هوله ای که می دیدم می خوردم، نوشابه و چیپس و پفک به تعداد خیلی زیاد، فست فود هم خیلی زیاد، شیرینی، شکر و ... غذای خیلی چرب، اما درصد چربی بدنم فکر کنم ۱۰٪ بود، اما بعد از شروع بدنسازی تقریباً مصرف نوشابه و چیپس و شکر و فست فود رو به ۰٪ رسوندم ، تعداد وعده ها بیشتر شد و... اما بدنم یکم چربی گرفته. دلیل این رفتار عجیب بدنم چیه ؟

قبل از بدنسازی یعنی کی دقیقا؟ چند سال پیش؟ الان چند سالته؟
Reply
#17
صبحانه سفیده تخم مرغ، جودوسر، بادام، موز، قهوه.
نهار سینه مرغ و برنج قهوه ای.
بعد از تمرین ماهی و برنج قهوه ای.
شام استیک گوشت گوشاله و سبزیجات.
این برنامه غذایی فرمول و کشف شده خود امیر مسعوده که واقعا خیلی خارق العاده جواب داد بهم با اینکه هنوز 1 هفته نشده اما به وضوح تو تمرینات نشون میده که عالیه. اما تنها چیزی که هست اینه که برام نهار و بعد از تمرینش تکراری میشه و از اینکه هرروز یک غذا رو بخورم خسته شدم چیکار کنم؟
با صبحانه هیچ مشکلی ندارم شام هم کلا هیچی نمیخورم (فقط سالاد سبزیجات کالری منفی) هم به خاطر چربی سوزی و لاغر شدن هم گوشت قرمز نمیخورم کلا.
Reply
#18
کشف شده و فرمول من نیست قبلا هم گفتم بیسش بر اساس تغذیه کریس هست و در کل نتیجه مطابقت با خیلی رژیم هاست یک نواختش هم نکن سعی کن تغییراتی توش بدی و رژیم چرخشی باشه ( فکر کنم دیشبم بحثش شد خونده باشی ) مجبور نیستی یک غذا تکراری بخوری کالری و نسبت چربی و کربو و پروتئین رژیمت دستت باشه با انواع غذا میتونی جلو بری من خودم اینطوری راحتترم که تنوع ندم !!!
Reply
#19
یه روز سیب زمینی تخم مرغ بخور یک روز نون جو با بوقلمون بخور یک روز ذرت با تن ماهی بخور یه روز ماکارونی سمولینا با گوشت لخم گوساله چرخ کرده بخور
Reply
#20
E-GYM Admin, post: 13582 Wrote:کشف شده و فرمول من نیست قبلا هم گفتم بیسش بر اساس تغذیه کریس هست و در کل نتیجه مطابقت با خیلی رژیم هاست یک نواختش هم نکن سعی کن تغییراتی توش بدی و رژیم چرخشی باشه ( فکر کنم دیشبم بحثش شد خونده باشی ) مجبور نیستی یک غذا تکراری بخوری کالری و نسبت چربی و کربو و پروتئین رژیمت دستت باشه با انواع غذا میتونی جلو بری من خودم اینطوری راحتترم که تنوع ندم !!!
والا من خودمم اگر احساس کنم ذره ای از تاثیر رژیمم کم میکنه ترجیح میدم همینو ادامه بدم اما گفتم شاید چبزای دیگه باشه که به همین شکل بتونم جایگزین کنم. بعضی وقتها هوس یک سری غذاهای دیگه میکنم بدجور...
در مورد رژیم چرخشی هم آره خوندم 4روز کم کالری 2 روز متوسط و 1 روز پرکالری به نظرم جالب اومد اما کمی میترسم منم. ولی انجامش میدم...
Reply
#21
امیر جعفری, post: 13569 Wrote:قبل از بدنسازی یعنی کی دقیقا؟ چند سال پیش؟ الان چند سالته؟
الان ۱۹ سالمه، قبل از بدن سازی یعنی ۱۰ ماه پیش، خوراکم هله هوله بود اما دریغ از ۱٪‌چربی اضافه.

یعنی از خردسالی تا ۱۰ ماه پیش همینطوری بود.
[Image: phc0z2qsat83djmcyird.gif]
Reply
#22
Azooz, post: 13603 Wrote:الان ۱۹ سالمه، قبل از بدن سازی یعنی ۱۰ ماه پیش، خوراکم هله هوله بود اما دریغ از ۱٪‌چربی اضافه.

یعنی از خردسالی تا ۱۰ ماه پیش همینطوری بود.

نسبت به قبل وزن اضافه کردید الان اگه بیشتر از این بخورید تا یه ذره ذخیره میشه خودشو نشون میده اما قبلا در این وزن نبودید.چون عکستون رو دیدم میگم.
زیاد به فکر چربی نباش فعلا اول حجم بیار حالا یه مقدارم چربی همراه بود بساز بهاش هروقت به وزن استاندارد رسیدی اونو میسوزونی.
                          عجله براي زود رسيدن حالا كه زود رسيدم/ ميبينم اينجا كه بدتره
Reply
#23
HO3EIN, post: 13605 Wrote:نسبت به قبل وزن اضافه کردید الان اگه بیشتر از این بخورید تا یه ذره ذخیره میشه خودشو نشون میده اما قبلا در این وزن نبودید.چون عکستون رو دیدم میگم.
زیاد به فکر چربی نباش فعلا اول حجم بیار حالا یه مقدارم چربی همراه بود بساز بهاش هروقت به وزن استاندارد رسیدی اونو میسوزونی.
من قبلاً چیزایی می خوردم که چربی های بدی داشت و باید توی ناحیه شکم ذخیره میشدن، اما این اتفاق نمی افتاد، بیشتر دنبال چرای ​رفتار هستم. خوراک های خوب چربی آورد، خوراک های بد نه ؟ چرا ؟
[Image: phc0z2qsat83djmcyird.gif]
Reply
#24
بچه ها ببخشید جای دیگه ای پیدا نکردم بزارم .
[Image: 137477301631330_01011496_468843199873077...0617_n.jpg]
[SIZE=6][SIZE=5][SIZE=4]انسان ها نادان به دنیا می آیند نه احمق، آنها توسط آموزش و پرورش احمق می شوند



[/SIZE]

[/SIZE]
[/SIZE]

Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)