Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
رژیم در دوره کات و چربیسوزی
#37
abtinsalari, post: 50018, member: 667 Wrote:دوست خوبم تا آخر تابستون چیزی بیشتر از 90 روز مونده هر کیلو چربی بدن تقریبا 7000 کالری انرژی داره پس اگر بخوای 7 کیلو لاغر کنید باید در این 90 روز 49000 کالری بسوزونی
و به نظرم کار راحت و شدنی ای هست .کالری روزانتو 200 کالری کم کن که فشار نیاد بهت . به اندازه 300 کالری هم ورزش حالا دوچرخه سواری پیاده روی و... هر چقدر بیشتر کالری مصرفی رو کم کنی و بیشتر ورزش کنی زود تر به هدفت میرسی . تو 90 روز کار سختی نیست و فشار خاصیم بهتون نمیاد هر از گاهی یه مولتی ویتامینم بخور هفته ای یه دونه اگه رژیمت تغذیتو بهم میزنه
کاش به همین راحتی بود.برای 15 روز اول بله جواب میده ولی بعد ازون با کاهش شدید سرعت متابولیسم مواجه میشی که با کمتر خوردن حتی 300 کالری در روز هم نه تنها لاغر نمیشی بلکه وزن هم اضافه میکنی
Reply
#38
Amir Jafary, post: 50023, member: 36 Wrote:کاش به همین راحتی بود.برای 15 روز اول بله جواب میده ولی بعد ازون با کاهش شدید سرعت متابولیسم مواجه میشی که با کمتر خوردن حتی 300 کالری در روز هم نه تنها لاغر نمیشی بلکه وزن هم اضافه میکنی

نخیر لاغر میشی به همین راحتی . اگر کالریتو درست بشمری. استپ کردن برای یه همچین رژیمی نیست برا کسیه که تو یه ماه 7 کیلو لاغر میکنه . نه تو 3 ماه .من خودم همیشه این برنامه رو عید ها اجرا میکنم شدید تر یک ماه حدود 4 5 کیلو لاغر میکنم قشنگ شکمم جمع میشه .
Reply
#39
abtinsalari, post: 50044, member: 667 Wrote:نخیر لاغر میشی به همین راحتی . اگر کالریتو درست بشمری. استپ کردن برای یه همچین رژیمی نیست برا کسیه که تو یه ماه 7 کیلو لاغر میکنه . نه تو 3 ماه .من خودم همیشه این برنامه رو عید ها اجرا میکنم شدید تر یک ماه حدود 4 5 کیلو لاغر میکنم قشنگ شکمم جمع میشه .
ببینید یکی از بهترین/بدترین ویژگیهای بدن انسان اینه که سریعا خودش رو با شرایط موجود وفق میده.حتی توی شدیدترین رژیمها هم بدن وقتی احساس کنه تو فاز قحطی قرار داره متابولیزم رو به شدت کاهش میده و تمایل زیادی برای افزایش چربی پیدا می کنه.به همین دلیل تو رژیمهای چربی سوزی نمیشه با یک حالت خطی حرکت کرد.
دقت کنید هدف چربی سوزیه نه صرفا کم کردن وزن!!!یعنی وزن از دست داده شده حدود 75 درصد چربی باشه و 25 درصد عضله.
Reply
#40
فقط يه سوال برام ميمونه
اونم اينه كه وقتايي مثه الان كه از تمرين ميام و خيليم گشنمه
چي بخورم كه هم سير شم كمي هم رژيمم بهم نخوره و هم مفيد باشه


Sent from my iPhone using Tapatalk
Reply
#41
حالا این همه انرژی گذاشتیم واسات
میری یه تاپیک تو قسمت لاگ میزنی
وزن و قد و.اندازه هات رو میزاری
و پک های روزانت و تمرینت رو مینویسی
به بقیه نشون میدی تو نود روز چی شدی
اگه اینکارو نکنی یعنی داری از زیر کار در میری و نمیخوای،به هدفت برسی...
اونوقت هیچکی نمیتونه کمکت کنه

Sent from my C6602 using Tapatalk
Reply
#42
pooria-ir, post: 50055, member: 105 Wrote:فقط يه سوال برام ميمونه
اونم اينه كه وقتايي مثه الان كه از تمرين ميام و خيليم گشنمه
چي بخورم كه هم سير شم كمي هم رژيمم بهم نخوره و هم مفيد باشه


Sent from my iPhone using Tapatalk
اگر پروتیین و مکمل داری که بخور اگر نه 2تا سیب زمینی کوچیک یا 150گرم آناناس و 7 سفیده تخم مرغ ....یا 250 گرم سینه مرغ بعلاوه 50 گرم ژله و سالاد سبز و روغن زیتون....یا 300 گرم ماهی قزل آلای کبابی و سالاد سبز و گوجه و خیار و روغن زیتون.....یا 300 گرم گوشت لخم بدون چربی بعلاوه 1لیوان بزرگ آب سیب خونگی....
Reply
#43
سیب قبل تمرین بهتره بخاطر شخص گلیسمیش و موز.بعد از تمرین

منتها اینی که میگم بهتره به این معنا نیست که بعد تمرین سیب یا اب سیب نباید خورد
میشه خورد و خوبه منتها اگه میخوای سبد میوت متفاوت باشه به اونصورت انجام.بده
برای کاهش وزن ابمیوه مجاز نیست... فقط خود میوه

Sent from my C6602 using Tapatalk
Reply
#44
امیر 300 گرم گوشت لخم!!! :-)
همخونه نمیخوای؟؟؟؟

Sent from my C6602 using Tapatalk
Reply
#45
دقیقا بحثی که کردید راجع به کاهش کالری دریافتی و متقابلا کاهش متابولیسم خیلی به جا بود. بخاطر همینه که توی ماه رمضون خیلی از کسانی که روزه میگرن لاغر که نمیشن هیچ، چاق تر هم میشن.
حاضرم توی کاهش وزن با هر کی بگید کل بندازم ببینم کسی میتونه راحت تر از من وزن کم کنه یا نه!!!؟
لامصب قد 5 نفر میخورم امان از 100 گرم اضافه شدن وزن Sad
Reply
#46
بحث قدیمیه
قبلا من و فریدون و حمید ثابت کرده بودیم که اینایی که میگن اینقد میخوریم و لاغریم!!! فقط ادای خوردن رو درمیارن و در اصل توهم زیاد خوردن دارن


Sent from my C6602 using Tapatalk
Reply
#47
نه بعضی ها واقعا اینجورین !
یکی از شاگردام با 55 کیلو وزن 4000هزار کالری پله پله رفتیم بالا با رعایت نکات اصولی منتها به زود 2کیلو اضاف کرد ! نه مشکل تیرویید داشت نه انگل ...سالم هم بود تو آزمایشا
ولی هر کاری کردم هیچ با کراتین ترکیبی سل تج خواستم تست کنم بینم وزن میگیره دیدم نه اصلا توش موندم این بشر چیه ...تا جایی که خواستم برای اضافه وزن یه استرویید ضعیف مث اکساندرلون بدم که منصرف شدم
تکلیف این بدنا چیه


Sent from my GT-I9082 using Tapatalk
Reply
#48
دایی اسی از روشهای سنتی استفاده کن
مثل چوب پنبه!!

Sent from my C6602 using Tapatalk
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  رژیم در دوره حجم AmirK 41 2,563 05-12-2016, 03:33 PM
Last Post: M.ahmadi
  بررسی رژیم لاغری جدیدی به نام رژیم 5:2 Lady Empire 1 276 12-22-2014, 08:35 PM
Last Post: Bahram
  رژیم آبمیوه، رژیم لاغری افراد مشهور Lady Empire 0 183 12-02-2014, 01:28 PM
Last Post: Lady Empire



Users browsing this thread: 1 Guest(s)