Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تصویری از آناتومی عضلات بدن و شناخت حرکات (1)
#1
[Image: muscle1.jpg]

اناتومی عضلات زیر بغل


- حرکت بارفیکس پشت گردن یا زیربغل سیمکش پشت گردن

[Image: be9hz.jpg]

2- حرکت زیربغل سیمکش از جلو

[Image: jq8vu.jpg]


3- حرکت بارفیکس از جلو (دست باز)

[Image: ps9di.jpg]

همانطور که مشاهده میکنید دو حرکت قبلی شباهت زیادی با هم دارند که در برنامه های پیشرفته، دانستن تفاوت آنها بسیار کارآمد خواهد بود.


4- بارفیکس دست برعکس

[URL="http://aplud.com/ec6jt.jpg"][Image: ec6jt.jpg][/URL]



آناتومی عضلات پا و نحوه درگیری آنها در حرکات
نحوه اجرای صحیح آن بدین صورت است: (به قوص کمر توجه کنید)
[Image: ve9ug.jpg]
اما این حرکت چگونه و کدام عضلات را تحریک به رشد میکند؟
[Image: qe2sm.jpg]


همانطور که میبینید این حرکت نقش اساسی نیز در ساختن و شکل دادن و فرمدهی مناسب به با سن ایفا میکند

اما دومین حرکت که از پرطرفدارترین حرکات است حرکت پرس پا با دستگاه است

[Image: ne5me.jpg]

این حرکت نیز در شکل دهی عضلات با سن بی تاثیر نیست اما تاثیرش کمتر از اسکوات است.

اما نوبت میرسد به حرکت جلوپا با دستگاه که نقش اساسی در تفکیک و شکل دهی رانها دارد
[Image: dq2hw.jpg]


در ظاهر پاها پشت پا نقش بسیار مهمی دارد که حتی رانهای بسیار قوی و حخیم و زیبا هم بدون پشت پای مناسب نمای خوب و کاملی ندارند. پس از آن غافل نشوید.
حرکت پشت پا با دستگاه:
[Image: sb5pr.jpg]

در انتها این هم حرکتی برای شکل دهی با سن:
[Image: ne2yu.jpg]
یادآوری میکنم که به هیچ عنوان از عضلات پشت ساق خود غافل نشوید و همواره تناسب بدنی خود را در نظر بگیرید


آناتومی پشت بازو عضله زیبای جلوبازو، هرقدر هم بزرگ و خوش تراش باشد بدون پشت بازوی متناسب، جلوه چندانی نخواهد داشت.
با دانستن اینکه هر حرکت کدام قسمت پشت بازوها را میسازد ، به دستهای خود شکل مناسبتری بدهیم
پشت بازو دمبل تکی بصورت نشسته

[Image: 145.jpg]

پشت بازو ایستاده با سیمکش

[Image: vj2qk.jpg]
پشت بازو ایستاده با سیمکش بصورت دست برعکس
[Image: vu6gu.jpg]

دقت کنید که در حرکت دست برعکس فشاری مناسبی هم بر روی ساعدها وارد میکند و به کسانی توصیه میشود که ساعدشان کم حجم تر است.


پست بازو دمبل تک خم
[Image: tb6yf.jpg]

حرکت بسیار مفید دیپ روی میز
[Image: ni9cb.jpg]


و در آخر حرکت پارالل که فشار قابل توجهی را نیز بر روی سینه وارد میکند، که البته اگر بدن حالت عمود داشته باشد بیشتر فشار بر روی پشت بازو و اگر کمی باها را به عقب برده و رو به جلو خم شوید فشار بیشتر بر روی سینه وارد میگردد
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  آناتومی عضلات ناحیه شکم 1364648 2 991 10-17-2016, 09:05 AM
Last Post: sky2464
  آناتومی ساختار و ساختمان عضلات 1364648 1 1,259 01-18-2015, 04:58 AM
Last Post: ecco24
  تصویری از آناتومی عضلات بدن و شناخت حرکات (4) sarrowless 0 894 06-13-2013, 10:59 PM
Last Post: sarrowless
  تصویری از آناتومی عضلات بدن و شناخت حرکات (3) sarrowless 0 1,369 06-13-2013, 10:55 PM
Last Post: sarrowless
  تصویری از آناتومی عضلات بدن و شناخت حرکات (2) sarrowless 0 1,088 06-13-2013, 10:53 PM
Last Post: sarrowless



Users browsing this thread: 1 Guest(s)